English

در پی غرق شدن کشتی فرار مسلمانان از میانمار:

۴۰ مسلمان روهینجایی مفقود شدند

سخنگوی سازمان بین‌المللی مهاجرت گفت:در جریان غرق شدن یکی از قایق‌های مسلمانان روهینجا در سواحل این کشور بیش از 40 آواره روهینجایی از میانمار مفقود و مرگ 20 تن از آنها تایید شده است.

40 مسلمان روهینجایی مفقود شدند

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس سخنگوی سازمان بین‌المللی مهاجرت امروز (جمعه) به خبرنگاران در ژنو گفت: تعداد کشته شدگان تایید شده در پی این رویداد در حال حاضر 23 تن است به طوری که 15 تن در ساعات اولیه و هشت جسد دیگر کمی بعد از آب گرفته شده‌اند.

همزمان با سیل جدید مسلمانان روهینجایی که از عملیات نظامی ارتش میانمار به طرف بنگلادش فرار می‌کنند،‌ پلیس بنگلادش امروز اعلام کرد: در جریان غرق شدن یکی از قایق‌های مسلمانان روهینجا در سواحل این کشور بیش از 40 آواره روهینجایی از میانمار مفقود و مرگ 20 تن از آنها تایید شده است.

پلیس بنگلادش افزود: 12 جسد از 20 جسد شناسایی شده متعلق به کودکان است در حالی که 27 تن از این رویداد جان سالم به در برده و بیش از 40 تن دیگر مفقود هستند.

عبدالکلام یکی از نجات یافتگان این رویداد، گفت: دست کم 100 تن سوار بر این قایق بودند در حالی 50 تن آنها شامل کودکان بودند. بودائیان مسلح حدود یک هفته پیش به روستای ما آمدند و ذخیره آذوقه‌های ما را خالی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی