English

حالت فوق العاده در شهر هوستون تگزاس

مقامات شهر هیوستون آمریکا در این شهر سیل‌زده از ساعت 12 نیمه شب تا 5 بامداد امروز (چهارشنبه) مقررات منع آمد و شد برقرار کردند.

حالت فوق العاده در شهر هوستون تگزاس

به گزارش خبرگزاری موج، آرت آکودو» رئیس پلیس شهر هوستون ایالت تگزاس آمریکا، در جریان کنفرانس خبری خود اعلام کرد که مقررات منع آمد و شد ابزاری برای بررسی دلیل حضور افراد در سطح شهر است.

بر اساس گزارش ABCNEWS، وی به شهروندان هشدار داد که جزو در مواقع بسیار ضروری، در ساعات منع آمد و شد از حضور در سطح شهر خودداری کنند.

نیروهای پلیس این شهر دیگر به عملیات "جست و جو" و نجات سیل زدگان کمک نخواهند کرد تا تمرکزشان معطوف به دستگیری بزهکاران و حفظ امنیت مردم باشد.

پیش از این، «آکودو» سارقان را تهدید کرد بود که به هیوستون نیایند وگرنه تمامی مجرمان را دستگیر می‌کند و اشد مجازات را برای آنان در نظر خواهد گرفت.

این در حالی است که وی خبر از دستگیری دزدان مسلح و غارتگران در میان خرابی‌های برجای مانده از طوفان هاروی خبر داد.

به نوشته منابع محلی، تاکنون 14 غارتگر در هوستون دستگیر شده‌اند.

مجازات سرقت از مناطق فاجعه زده و مناطق دچار بلایا بر اساس قوانین ایالتی تگزاس، از دو سال به 5 سال زندان تا حبس ابد افزایش می‌یابد.

طوفان هاروی که از ابتدای این هفته مناطق جنوب شرقی تگزاس را در بر گرفت، با بارش‌های بی‌سابقه خود تاکنون 18 نفر را کشته و موجب خسارت ده‌ها میلیارد دلاری و تعطیلی تعدادی از تاسیسات عظیم نفتی آمریکا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه