English

فردا انجام می شود؛

بازگرداندن عناصر تروریستی «اهل الشام» از منطقه مرزی در لبنان

عباس ابراهیم مدیر کل نیروهای امنیت ملی لبنان گفت که عناصر گروه تروریستی هل الشام از فردا از منطقه مرزی در لبنان به سوریه بازگردانده می شوند.

بازگرداندن عناصر تروریستی «اهل الشام» از منطقه مرزی در لبنان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری رویترز، عباس ابراهیم افزود: نیروهای امنیتی لبنان حدود 300 تروریست و خانواده هایشان و شماری دیگر از غیر نظامیان که خواهان بازگشت به سوریه هستند، برای خروج از منطقه مرزی در لبنان همراهی خواهند کرد.

وی ادامه داد: توافق برای بازگشت گروه موسوم به سرایا اهل الشام به همراه خانواده هایشان حاصل شده است و شمار افراد مسلح 300 تن هستند که به همراه خانواده هایشان از فردا صبح منطقه مرزی را ترک خواهند کرد.

این مقام لبنانی تصریح کرد: شیوه بازگشت افراد مسلح همانند بازگشت عناصر جبهه النصره به سوریه خواهد بود، یعنی اینکه در کاروانی و با حفاظت نیروهای امنیتی در داخل اراضی لبنان صورت خواهد گرفت و آنها به منطقه ای در سوریه منتقل خواهند شد.

پیش از این ستاد اطلاع رسانی اخبار جنگ حزب الله لبنان اعلام کرده بود که عناصر مسلح و خانواده هایشان به شهرک الرحیبه که تحت کنترل مخالفان مسلح در قلمون شرقی قرار دارد، باز خواهند گشت.

هفته گذشته سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت که ارتش این کشور حملات خود علیه تروریست های داعش را در داخل خاک لبنان و همزمان با عملیات حزب الله و ارتش سوریه به این گروه تروریستی در مرزهای سوریه شروع خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه