English

ارتش فیلیپین برای جنگ با داعش عملیات علیه کمونیست‌ها را متوقف می‌کند

دولت فیلیپین اعلام کرد، عملیات‌ علیه شبه‌نظامیان کمونیست در این کشور را به منظور پاسخ‌دهی به اقدام مشابه این شبه‌نظامیان و اجازه به نظامیان ارتش فیلیپین به منظور تمرکز در مقابله با اقدامات تروریست‌های وابسته به داعش در شهری در جنوب این کشور، به حالت تعلیق درمی‌آورد.

ارتش فیلیپین برای جنگ با داعش عملیات علیه کمونیست‌ها را متوقف می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سیلوستر بلو، مذاکره کننده ارشد دولت فیلیپین گفت: این اقدام دولت هدفش پیشرفت مذاکرات برای توافق آتش‌بس و رسیدن به توافق صلحی با شورشیان کمونیست موسوم به ارتش مردم جدید است.

نظامیان ارتش فیلیپین اخیرا همزمان با شورشیان کمونیست و شبه‌نظامیان وابسته به داعش در جنوب این کشور درگیر بوده‌اند.

بلو در یک بیانیه گفت: دولت فیلیپین بدین وسیله اقدام مشابه شورشیان ارتش مردم جدید به منظور متوقف کردن عملیات‌های رزمی را درخواست می‌کند.

او مشخص نکرد که چه زمان عملیات‌های دولت فیلیپین علیه این شورشیان کمونیست به حالت تعلیق درخواهد آمد و چه شرایطی برقرار خواهد شد.

مقام‌های فیلیپین گفتند: سربازان ارتش این کشور در درگیری‌های جداگانه‌ای در جنوب فیلیپین پنج شورشی کمونیست را کشتند. این شورشیان نیز به یک پایگاه پلیس در شهری در مرکز فیلیپین حمله کرده و 12 قبضه اسلحه را دزدیده‌اند.

مقام‌های ارتش فیلیپین گفتند: سه شورشی کمونیست در استان داوائو اورینتا کشته و دو شورشی دیگر نیز در درگیری‌های جداگانه‌ای در دره کومپستلا کشته شدند.

در شهر ماسین در استان ایلویلو حدود 50 شورشی کمونیست به یک پایگاه پلیس حمله کرده و تجهیزات زیادی شامل 12 قبضه اسلحه و چند بی‌سیم را دزدیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه