English

یلدریم:

ترکیه نباید نگران تروریسم باشد

سرویس بین الملل - نخست وزیر ترکیه خطاب به مردم این کشور گفت: آینده ترکیه روشن است و تهدید و خطر تروریسم در پرتو مبارزه فعالمان به پایان خواهد رسید، کسی در این زمینه نگران نباشد.

ترکیه نباید نگران تروریسم باشد

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آناتولی، بنعلی یلدریم طی سخنانی در مراسم افطار در جمع کارگران ساختمان فرودگاه سوم استانبول گفت که تجارب کسب شده در گذشته را به نسل آینده منتقل خواهیم کرد و بدین ترتیب به جوانان، یک کشور زیبا را میراث خواهیم گذاشت.

وی افزود: همه تلاش های ما در راستای قرار گرفتن کشورمان در رده کشورهای پیشرفته است نه اینکه جوانانمان به صف گروه ترویستی و تجزیه‌طلب بپیوندند. طی 15 سال گذشته جایگاه ترکیه در سیستم جهانی ارتقا یافت و به کشوری تبدیل شد که حرفش شنیده می شود. تصمیماتش مورد توجه قرار می گیرد و این افتخار همه ماست.

وی در پایان بدون اشاره به اینکه ترکیه برای پیوستن به اتحادیه اروپا به هر دری می زند، مدعی شد: اوضاع واقعی ترکیه را نیز ببینند. کشورهای جهان ما را را تحسین و تمجید می کنند. به دلیل این که اقتصاد ترکیه رشد 5 درصدی داشته است. صادرات کشور افزایش پیدا می کند٬ بزرگترین فرودگاه جهان را می سازد و طولانی ترین تونل های جهان را احداث می کند. برخی سیاستمداران حسادت می کنند و از کشور به دیگران شکایت می کنند. این را به ملت واگذار می کنم. ملت عزیز ترکیه شاهد همه این اتفاقات است".

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه