English

واکنش مقام های ونزوئلا به اظهارات مداخله‌جویانه معاون ترامپ

رئیس جمهوری و وزیر خارجه ونزوئلا به شدت اظهارات مداخله جویانه معاون ترامپ را محکوم کردند.

واکنش مقام های ونزوئلا به اظهارات مداخله‌جویانه معاون ترامپ

به گزارش خبرگزاری موج، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهوری ونزوئلا و «دلسی رودریگز» وزیر خارجه این کشور طرح ایجاد بی ثباتی در ونزوئلا را اقدامی امپریالیستی خوانده و اعلام کردند: افراطی گری و نظامی گری آمریکا در جهان تهدید جدی برای بشریت است.
مادورو در جمع نیروهای مسلح این کشور گفت: امپریالسم بار دیگر تلاش کرده روش قدیمی به راه انداختن کودتا و دخالت در امور دیگر کشورها را در پیش گیرد. این روشی است که در هر زمینه ای شکست خورده است.
این اظهارات مادورو پس از آن مطرح شد که «مایک پنس» معاون رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد که دموکراسی در ونزوئلا تضعیف شده و به رهبران آمریکای لاتین فشار آورد تا به محکوم کردن اقدام های مقام های ارشد ونزوئلا بپیوندند.
دلسی رودریگز وزیر خارجه ونزئلا نیز ضمن غیردموکراتیک خواندن مقام های آمریکا در اظهارنظری گفت: افراطی گری که آمریکا را هدایت می کند نظامی گری را ایجاد کرده که جدی ترین تهدید علیه بشریت است.
«اوو مورالس» رئیس جمهوری بولیوی نیز پیشتر خطاب به 'مایک پنس' معاون رئیس جمهوری آمریکا یادآور شده بود که سوء استفاده از قدرت، استقرار پایگاه های نظامی برای تصرف کشورهای جهان، نقض حاکمیت کشورها و کشتن مردم بی‌ گناه است .
وی بارها گفته بود که طرح امپریالیسم (سرنگونی رئیس جمهوری ونزوئلا ) هشداری برای دولت های ضد امپریالیستی است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه