English

درگیری نیروهای فیلیپینی برای بازپس‌گیری «مراوی» از دست تروریست‌ها در جریان است

پلیس و ارتش فیلیپین بعد از تخلیه شهری در جنوب این کشور از غیرنظامیان، عملیات برای بازپس‌گیری شهر از تروریست‌ها را آغاز کردند.

درگیری نیروهای فیلیپینی برای بازپس‌گیری «مراوی» از دست تروریست‌ها در جریان است

به گزارش خبرگزاری موج، بعد از آنکه ساکنان شهر مراوی در جنوب فیلیپین از دست اشغال‌گران تروریست گریخته بودند، ارتش و پلیس فیلیپین سعی در بازپس‌گیری این شهر دارند.

به نوشته فیلیپین استار، ارتش با حملات هوایی مقر شبه نظامیان را در مراوی هدف قرار داد و این عملیات بعد از اطمینان ارتش از عدم حضور غیرنظامیان در منطقه انجام گرفت.

روز پنج شنبه (امروز) عملیات مشترک ارتش و پلیس فیلیپین برای دستگیری رهبر ترویست‌ها در حال انجام است. صدای شلیک و انفجار در درگیری میان تروریست‌ها و ارتش شنیده می‌شود.

شمار زیادی از شهروندان مراوی در جنوب فیلیپین که بخش‌های عمده آن به اشغال یک گروه تروریستی وابسته به داعش در آمده روز چهارشنبه این شهر را ترک کردند.

خشونت‌ها در شهر مراوی در جنوب فیلیپین سه‌شنبه عصر پس از حمله نیروهای امنیتی این کشور به یک مخفیگاه گروه تروریستی «مائوت» که با داعش اعلام بیعت کرده، آغاز شد.

اعضای این گروه تروریستی در واکنش وارد شهر شده و ساختمان‌ها را آتش زده و چند پل، یک بیمارستان، دو زندان، یک کلیسا و یک دانشگاه را تصرف کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه