English

عامل حمله منچستر در آلمان بوده است/ پلیس انگلیس افراد بیشتری را دستگیر کرد

منابعی خبر دادند عامل حمله انتحاری در بمب‌گذرای منچستر 4 روز قبل از حادثه در آلمان بوده و پلیس انگلیس هم خبر داد تا کنون 8 نفر را در رابطه با این پرونده دستگیر کرده است.

عامل حمله منچستر در آلمان بوده است/ پلیس انگلیس افراد بیشتری را دستگیر کرد

به گزارش خبرگزاری موج، در پی ادامه تحقیقات پیرامون حادثه تروریستی دوشنبه شب در منچستر، برخی منابع خبر دادند عامل بمب‌گذاری 4 روز قبل از این حادثه در آلمان به سر می‌برد.

شبکه خبری اسکای نیوز به نقل ازسرویس‌های اطلاعاتی آلمان گزارش داد، سلمان عابدی 4 روز پیش از عملیات انتحاری منچستر، در شهر داسلدورف آلمان بوده است.

همچنین پلیس انگلیس خبر داد روز پنج شنبه دو فرد دیگر را در رابطه با حادثه منچستر دستگیر کرده اما یک زن که پیشتر دستگیر شده بود آزاد شد در نتیجه مجموعا تا کنون 8 نفر دستگیر شده‌اند.

همچنین مواد منفجره بیشتری توسط نیروهای امنیتی و پلیس انگلیس در رابطه با انفجار انتحاری دوشنبه شب یافت شده است.

روزنامه ایندیپندنت در این باره نوشت، یک بمب دیگر با اقدامات کنترل شده منفجر شد و این نگرانی از سوی نیروهای امنیتی انگلیس وجود دارد که بمب‌های بیشتری بوسیله شبکه‌ای که عامل حمله منچستر بود، فراهم شده باشد.

عامل حمله دوشنبه شب به کنسرت منچستر جوان 22 ساله‌ایست که در صحنه حادثه کشته شد اما پلیس بر این باور است که وی تنها نبوده و همدستانی داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه