English

وضع جسمانی اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی رو به وخامت گذاشت

سرویس بین الملل– کمیته رسانه ای اسیران اعتصاب کننده فلسطینی موسوم به «عزت و کرامت» اعلام کرد، اوضاع جسمی اسیران در پایان سی و ششمین روز اعتصاب بسیار وخیم گزارش شده است.

وضع جسمانی اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی رو به وخامت گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه مصری الیوم السابع، این کمیته روز دوشنبه در بیانیه خود آورده است: شرایط اسیران اعتصاب کننده بسیار وخیم بوده و این امر مستلزم اقداماتی جدی برای نجات جان آنهاست، به ویژه آن که خبرهایی به گوش می رسد که بسیاری از آنها به دلیل وخامت اوضاعشان به بیمارستان منتقل خواهند شد.

این کمیته در ادامه خاطرنشان شد: «مدیریت زندان های اشغالگران» در برابر خانواده های اسیران فلسطینی و نهادهای حقوقی مانع تراشی کرده تا آنها نتوانند از وضعیت فرزندان خود اطلاع حاصل کنند.

این نهاد وابسته برای احقاق حقوق اسیران فلسطین یادآور شد: مدیریت زندان های صهیونیست، درمانگاه های میدانی را در درون زندان ایجاد کرده اند که فاقد ابتدایی ترین امکانات پزشکی است.

36 روز از اعتصاب غذای اسیران فلسطینی محبوس در زندان های رژیم صهیونیستی گذشته اما تاکنون مذاکره ای برای پاسخ به درخواست های به حق این اسرا داده نشده است.

بیش از یکهزار و 800 اسیر فلسطینی از 36 روز پیش برای تحقق خواسته های مشروع و عادلانه خود دست به اعتصاب غذای سراسری زده اند. 

مهم ترین خواسته های این افراد، توقف سیاست بازداشت خودسرانه، حبس در سلول انفرادی، منع ملاقات اسیران با خانواده هایشان و عدم ارائه خدمات مناسب پزشکی به آنهاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی