English

در نوزدهمین روز اعتصاب غذای "کرامت"؛

تشدید مجازات‌ها علیه اسیران اعتصاب غذا کرده فلسطینی

در نوزدهمین روز اعتصاب غذای اسیران فلسطینی، مسوولان رژیم صهیونیستی دستوراتی را به بیمارستان‌ها برای آمادگی به منظور تغذیه اجباری اسیران اعتصاب غذا کرده داده‌اند.

تشدید مجازات‌ها علیه اسیران اعتصاب غذا کرده فلسطینی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از المیادین، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که وزیر امنیت رژیم صهیونیستی دستوراتی به اداره زندان‌ها جهت تشدید مجازات‌ها علیه اسیران داده است.

مسئولان رژیم صهیونیستی همچنین دستوراتی را به بیمارستان‌ها برای آمادگی به منظور تغذیه اجباری اسیران اعتصاب غذا کرده داده‌اند.

اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی قصد دارد با استفاده از پزشکان خارجی اقدام به تغذیه اجباری اسرای اعتصاب غذا کرده کند.

اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی در پی مخالفت اتحادیه پزشکان اسرائیل با تغذیه اجباری اسرای فلسطینی که اخیرا وضعیت بسیاری از آنان رو به وخامت نهاده است، قصد دارد برای این کار از پزشکان خارجی کمک بگیرد.

اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی موضوع آوردن پزشکان خارجی را به وزارت بهداشت و طرف‌های ذی ربط پیشنهاد داده تا بدین گونه اتحادیه پزشکان را دور بزند. پیش بینی می‌شود که این اقدام با مخالفت شدید مراکز و نهادهای پزشکی رژیم صهیونیستی همراه باشد.

اعتصاب غذای سراسری اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی که از ۱۷ ماه آوریل گذشته آغاز شده، وارد نوزدهمین روز خود شده است.

اکنون شمار اسرای اعتصاب کننده غذا به مرز ۲۰۰۰ نفر رسیده است که هر لحظه بر تعداد آنان افزوده می‌شود.

در همین حال، هیات امور اسرا و آزادگان و باشگاه اسیران فلسطینی نسبت به خطرات پیش روی اسرای اعتصاب غذا کرده هشدار دادند. برخی اسرای فلسطینی بیش از ۱۰ کیلو وزن کم کرده و بسیاری هم به بیماری‌های جسمی مبتلا شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه