English

هشدار اتحادیه‌های تجاری فرانسه نسبت به پیروزی ماکرون

سرویس بین الملل- اتحادیه‌های تجاری فرانسه نسبت به پیروزی امانوئل ماکرون در انتخابات ریاست جمهوری هشدار دادند و یک اتحادیه نیز خواستار برپایی تظاهرات در روز دوشنبه شده است.

هشدار اتحادیه‌های تجاری فرانسه نسبت به پیروزی ماکرون

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، در حالی که نتایج رسمی انتخابات فرانسه نشانگر پیروزی ماکرون نامزد مستقل و میانه رو است، اتحادیه های بزرگ تجاری و کارگری این کشور نسبت به پیروزی وی هشدار داده اند و یک اتحادیه نیز خواستار برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز در روز دوشنبه شده است.

"سی اف دی تی" بزرگترین اتحادیه تجاری فرانسه با انتشار بیانیه‌ای از پیروزی ماکرون استقبال کرده ولی افزوده است که آراء جبهه ملی فرانسه همچنان بالا و زیاد است.

در این بیانیه آمده است: اکنون همه نگرانی ها و احساسات در صندوق های رای اعلام شده است، این نگرانی ها باید شنیده شود. احساسات بخش مهمی از شهروندان فرانسوی که با بی عدالتی روبرو هستند. اتحادیه سی اف دی تی از امانوئل ماکرون می خواهد تا این احساسات و نگرانی ها را نشنیده نگیرد.

اتحادیه تجاری سی جی تی نیز خواستار برپایی تظاهرات در شهر پاریس شده است تا مخالفت خود را با سیاست های اقتصادی لیبرال ماکرون اعلام کند.

انتخابات ریاست جمهوری فرانسه پس از کنار زده شدن نامزدهای احزاب اصلی این کشور، به دور دوم کشیده شد و ماکرون توانست با 66 درصد رقیب افراطی خود لوپن را شکست دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی