English

ترامپ به ناتوانی ذهنی خطرناک مبتلا است

سرویس بین الملل - واشنگتن پست نوشت: آمریکایی ها باید به فوریت درباره ناتوانی رئیس جمهورشان در اداره امور به درستی فکر و به صراحت نظر خود را اعلام کنند.

ترامپ به ناتوانی ذهنی خطرناک مبتلا است

به گزارش خبرگزاری موج  به نقل از پایگاه اینتنرتی نشریه واشنگتن پست، آمریکایی ها باید به فوریت درباره ناتوانی رئیس جمهورشان در اداره امور به درستی فکر و به صراحت نظر خود را اعلام کنند.

واشنگتن پست افزود: به نظر نمی رسد که این ناتوانی تنها یک بی میلی یا بی رغبتی نسبت به امور باشد بلکه این واقعا یک ناتوانی در اداره امور است. این تنها نتیجه کند ذهنی نیست بلکه این ناشی از یک ذهن آموزش ندیده و عاری از هرگونه اطلاعات و اعتماد به نفس پوشالی است.

ترامپ ماه فوریه گذشته گفت: فردریک داگلاس، فعال حقوق سیاه پوستان نمونه فردی است که کار خارق العاده ای را انجام داده است و زمانی که من به اقدامات وی توجه می کنم، بیشتر و بیشتر به شخصیت وی پی می برم. 

واشنگتن پست خاطر نشان کرد: این نمونه دیگری از کند ذهنی ترامپ درباره وقایع تاریخی است. وی(ترامپ) درباره مردی صحبت می کند که صد و بیست و دو سال پیش درگذشته است. اما ترامپ به گونه ای از افعال استفاده می کند که گویی این شخصیت تاریخی هنوز زنده است.

آنچه که موضوعی هشدار دهنده است این است که ترامپ حتی اطلاعات اولیه را درباره تاریخ ملت آمریکا ندارد. با این وجود مشکل این نیست که او مطلبی را می داند یا نمی داند بلکه مشکل این است که نمی داند واقعا چه کاری را که درست است ،انجام دهد.

درست است که آمریکا نگران این است که رهبر عجیب و غریب کره شمالی که کنترل زرادخانه اتمی این کشور را در اختیار دارد، اقدامی غیرمنتظره را انجام دهد اما اینکه فردی چون ترامپ برای مقابله با مشکل تروریسم در خاورمیانه (غرب آسیا) صحبت از بمباران همه چیز می کند نیز نشانه ای از این است که وی واقعا هیچ طرح و برنامه درستی در ذهن ندارد.

ترامپ زمانی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری بود درباره استفاده از نیروی اتمی گفت: زمانی که موضوع اتمی پیش می آید ما باید کاملا با دقت عمل کنیم و گوش به زنگ باشیم. موضوع اتمی می تواند کل بازی را تغییر دهد. از نظر من قدرت اتمی تنها به معنای داشتن قدرت است. نابود کردن برای من خیلی مهم است. آمریکایی ها با انتخاب ترامپ، قدرت قابل توجهی را در اختیار رئیس جمهوری قرار داده اند که از کمترین شکیبایی برخوردار است. 

واشنگتن پست در پایان افزود: حال این مسئولیت کلیه مردم آمریکا است که در گفتگو با نمایندگان خود در کنگره از اقدامات این رئیس جمهور که می تواند با ساده لوحی و اقدامات نسنجیده خود  سبب درگیر شدن آمریکا در جنگ های ناخواسته شود، جلوگیری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • لیلا

    ترامپ در امریکا و روحانی در ایران هر دو دچار مشکلات ذهنی اند.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه