English

رایزنی های دولت ترامپ با روسیه جدی تر شد

سرویس بین الملل- پس از دیدار ماه گذشته وزیر امورخارجه آمریکا به روسیه و تماس تلفنی روسای جمهور دو کشور، یک هیات سیاسی روسیه در راستای افزایش رایزنی های دو جانبه به آمریکا سفر خواهد کرد.

رایزنی های دولت ترامپ با روسیه جدی تر شد

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج، رسانه های آمریکا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امورخارجه این کشور با اعلام این مطلب افزوند: سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه در راس یک هیات کاری با همتای آمریکایی خود در نیویورک دیدار و درباره مجموعه‌ای از «مسائل دوجانبه» بحث و رایزنی کند.

ماه گذشته بود که وزیر خارجه آمریکا در اولین سفر خود به مسکو پس از تصدی این مقامش در دولت دونالد ترامپ، به مسکو سفر کرده بود.

«رکس تیلرسون» در این سفر علاوه بر دیدار با همتای روس، با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور این کشور هم دیدار داشت.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده معاون امور سیاسی وزارت خارجه آمریکا دوشنبه به نیویورک سفر و با سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه دیدار می‌کند.

به گفته این وزارتخانه، توماس شانون با سرگئی ریابکوف «درباره مجموعه‌ای از موضوعات دوجانبه بحث و رایزنی» خواهد کرد.

این نشست، در واقع آغاز مذاکرات بین دو کشور و عمل به آنچه تیلرسون و لاوروف در نشست ماه گذشته است که در مسکو توافق کرده بودند.

ریابکوف و شانون ریاست گروه کاری کشورشان را برای بررسی مسائل موجود در روابط روسیه و آمریکا از قبیل بحران سوریه و اوکراین برعهده دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه