English

فرستاده ترامپ به عراق کیست

سرویس بین الملل- یک مقام آمریکایی از سفر «جرد کوشنر» به عراق خبر داد.

فرستاده ترامپ به عراق کیست

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آسوشیتد پرس، یک مقام آمریکایی یکشنبه شب از سفر جرد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ به عراق خبر داد. ژنرال جوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز در این سفر کوشنر را همراهی می‌کند.

این مقام ارشد دولت آمریکا که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد کوشنر می‌خواهد از نزدیک با شرایط حاکم بر عراق آشنا شود و حمایت خود را از دولت این کشور اعلام کند. هنوز جزئیاتی از سفر کوشنر و ژنرال جوزف دانفورد به عراق منتشر نشده است.

نقش جرد کوشنر در تصمیم‌گیری‌های رئیس‌جمهور آمریکا در حال پررنگ شدن است. وی نقش مهمی در انتصاب‌های مختلف در تیم ترامپ ایفا کرده است، به تازگی تیمی را با الهام از تجربیات بخش خصوصی مأمور اصلاح ساختار دولت آمریکا کرده است، و درباره روابط با مکزیک، کانادا و خاورمیانه به رئیس‌جمهور آمریکا مشورت می‌دهد. همچنین در حالی که کوشنر از سوابق دیپلماتیک برخوردار نیست، ترامپ از وی خواسته است توافق صلح میان اسرائیل و فلسطین را پیگیری کند.

داماد ترامپ همچنین قرار است در خصوص روابط احتمالی مقامات دولت با روسیه، داوطلبانه به کمیته اطلاعاتی سنا توضیح دهد. وی تازه‌ترین مقام در دولت ترامپ است که پایش به پرونده ارتباط با روسیه باز می‌شود.

کوشنر همسر دختر ارشد ترامپ، ایوانکا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی