English

حضور تعدادی داوطلب انگلیسی میان‌ کُردهای سوریه برای نبرد «رقه»

طبق گزارش یک رسانه انگلیسی، نیروهای داوطلبی از این کشور از جمله یک زن در میان نیروهای کُرد سوریه در جنگ آزادسازی شهر رقه حضور خواهند داشت.

حضور تعدادی داوطلب انگلیسی میان‌ کُردهای سوریه برای نبرد «رقه»

به گزارش خبرگزاری موج، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در گزارشی درباره آمادگی کردهای سوریه برای آزادسازی شهر رقه، به حضور نیروهای انگلیسی در میان آنان اشاره کرد.

این روزنامه در این خصوص نوشت که نیروهای دموکراتیک سوریه که تحت حمایت آمریکا هستند برای رهایی رقه از دست داعش ماه‌ها جنگیده‌اند و بخش‌هایی را به تصرف درآورده‌اند.

این روزنامه ادامه می‌دهد، گرفتن شهر رقه از دستان تروریست‌های داعش هزینه زیادی به همراه خواهد داشت. کیمبرلی تیلور تنها زن بریتانیایی است که به نیروهای زن کُرد در سوریه ملحق شده و با داعش مبارزه می‌کند.

وی به ایندیپندنت گفت، انتظار می‌رود به دلیل عملیات انتحاری و وجود مین‌های داعش همچنین تله‌ها و پهپادهای داعشی، نبرد خونینی با این گروهک تروریستی در پیش باشد.

خانم تیلور ادامه داد «می‌دانم که دوستان زیادی کشته خواهند شد خصوصا در شهر رقه و این مساله اجتناب‌ناپذیر است و اتفاقی است که می‌افتد و باید با آن کنار آمد.»

وی در گفت‌وگو با ایندیپندنت افزود، به همراه یگان زنان مدافع کُرد با داعش مبارزه خواهد کرد. کیمبرلی تیلور می‌گوید، تنها برای شکست داعش مبارزه نمی‌کند بلکه برای انقلاب سوسیالیستی و فمنیستی مبارزه می‌کند.

طبق این گزارش، بریتانیایی‌های دیگری هم در سوریه مبارزه می‌کنند که همه مرد هستند و همه این داوطلبان امیدوارند رقه را کاملا از دست تروریست‌ها بیرون بیاورند گرچه باور دارند که ممکن است صدها نفر از نیروهایشان به دست داعش کشته شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی