English

آلمان و هلند توصیه‌های سفر به ترکیه را بازنگری می‌کنند

در حالی که تنش بین کشورهای اروپایی و ترکیه بر سر تظاهرات سیاسی در شهرهای اروپایی تشدید شده است، آلمان و هلند توصیه‌های مسافرتی برای ترکیه را مورد بازنگری قرار می‌دهند.

آلمان و هلند توصیه‌های سفر به ترکیه را بازنگری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، مخالفت کشورهای اروپایی با برپایی تظاهرات ترک تبارها در حمایت از همه پرسی اصلاح قانون اساسی ترکیه و ممانعت از شرکت وزرای کابینه ترکیه در میتینگ های سیاسی موجب تنش شدید بین آنکارا و بروکسل شده است.

اکنون آلمان و هلند به اتباع خود نسبت به سفر به ترکیه هشدار می دهند. وزارت خارجه هلند از شهروندانش خواسته است تا نسبت به سفر به ترکیه محتاط و هشیار باشند.

وزارت خارجه هلند با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: تنش های دیپلماتیک بیم ترکیه و هلند وجود دارد. مراقب باشید و از حضور در مکان های شلوغ خودداری کنید.

وزارت خارجه آلمان نیز اعلام کرد: مسافرانی که قصد سفر به ترکیه را دارند، باید منتظر تشدید تنش ها و اعتراضات در آستانه برگزاری همه پرسی 16 آوریل در ترکیه باشند.

وزارت خارجه آلمان افزود: اتباع و شهروندان آلمانی باید از تظاهرات سیاسی و تجمعات بزرگ و گسترده دوری کنند.

ترکیه روز دوشنبه نسبت به اعمال تحریم های سیاسی و دیپلماتیک علیه هلند هشدار داده است. هشدارهای مسافرتی هلند و آلمان در شرایطی است که ترکیه سال گذشته با افت 30 درصدی گردشگران خارحی و درآمد بخش توریسم روبرو شده است.

تعداد گردشگران خارجی که سال گذشته از ترکیه دیدن کرده اند به 25.4 میلیون نفر رسیده که پایین ترین رقم در 9 سال اخیر به شمار می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه