English

العبادی: عراقی ها از نبرد با داعش سربلند خارج می شوند

نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در جریان بازدید از جبهه های جنگ با داعش در غرب موصل به حتمی بودن شکست تروریستها اشاره کرد.

العبادی: عراقی ها از نبرد با داعش سربلند خارج می شوند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از النهرین، دفتر حیدر العبادی نخست وزیر عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق صبح امروز به موصل رفت و از خطوط مقدم در عملیات نینوا می آییم بازدید به عمل آورد.

در این بیانیه آمده است: حیدر العبادی در نشست با فرماندهان ارشد و نیروهای شرکت کننده در عملیات اعم از ارتش و پلیس و دیگر نیروهای شرکت کننده در عملیات آزاد سازی نینوا در جریان روند جنگ و پیروزی های به دست آمده ضد داعش قرار گرفت.

العبادی در این بازدید اعلام کرد که به دستاوردهای نیروها در همه جبهه ها به ویژه دستاوردهای به دست آمده در کرانه راست موصل و شکست های متوالی داعش در شب گذشته که سبب به اهتزاز درآمدن پرچم عراق بر بالای مراکز دولتی و ساختمانی های دولتی در غرب موصل شد، مباهات می کند.

نخست وزیر عراق گفت: شکست تروریستها حتمی است و عراقی ها سربلند از این نبرد بیرون می آیند. ارتش عراق و دیگر نیروهای شرکت کننده در این عملیات و در سایر جبهه ها صفحه ای درخشان ثبت نمودند و در راه آزادی وجب به وجب عراق از لوث تروریسته جانفشانی های بسیار کرده اند.

این در حالی است که حیدر العبادی از فرودگاه موصل نیز بازدید به عمل آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی