English

در اقدامی اعتراضی به کاهش ساعات ملاقات؛

خودداری رهبران زندانی شیعه بحرین از ملاقات با خانواده‌هایشان

به دنبال کاهش ساعات ملاقات در زندان مرکزی "جو" بحرین، شخصیت‌های برجسته در این زندان طی اقدامی اعتراضی از ملاقات‌ با خانواده‌های خود خودداری کردند.

خودداری رهبران زندانی شیعه بحرین از ملاقات با خانواده‌هایشان

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از مرآة البحرین، علیاء رضی، همسر شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت اسلامی الوفاق که در حال حاضر در زندان جو در بازداشت به سرمی‌برد، گفت که همسرش با وی تماس گرفته و اعلام کرده شخصیت‌های برجسته زندانی در اقدامی اعتراض‌آمیز تصمیم گرفتند از انجام ملاقات‌ها خودداری کنند.

علیاء رضی در مصاحبه با المنار گفت: این اقدام برای تشدید اوضاع و تنگ کردن عرصه بر بحرینی‌ها صورت می‌گیرد. این سیاست فقط شامل بازداشت شدگان نمی‌شود بلکه شامل خانواده‌هایشان نیز می‌شود که معمولاً مورد بازرسی‌های اهانت باری قرار می‌گیرند.

همسر شیخ علی سلمان گفت که خانواده‌های شخصیت‌های برجسته بازداشت شده در اعتراض به این تصمیم مدیریت زندان، به ملاقات‌های خانوادگی نمی‌روند و بسیاری از بازداشت شدگان همین کار را در اعتراض به تشدید دنباله‌دار اوضاع انجام می‌دهند.

مسئولان زندان جو مدت ملاقات‌ها را از یک ساعت به نیم ساعت کاهش داده‌اند که هدف آن تشدید فشار بر بازداشت شدگان است. مسئولان زندان همچنین بازداشت شدگان را از دیدارهای خصوصی با همسرانشان محروم کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه