English

سعد حریری: روابط مان با عون بر پایه صداقت است

سرویس بین الملل- نخست‌وزیر لبنان گفت: روابطمان با میشل عون رئیس جمهور لبنان بر پایه صداقت است.

سعد حریری: روابط مان با عون بر پایه صداقت است

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از النشره، سعد حریری گفت: ما برای تحقق دستاوردی در سایه ریاست جمهوری میشل عون و دولت کنونی تلاش می‌کنیم. اگر به ائتلاف ۱۴ مارس بنگریم می‌بینیم که مردم در آن زمان لبنانی متنوع و تعددگرا می‌خواستند و وحدت ملی و حقیقت و عدالت خواسته اصلی آن‌ها بود. ما امروز می‌بینیم که هنوز به آن روز نرسیده‌ایم. ما با میشل عون برای بازگرداندن پویایی و این ذهنیت به لبنانی‌ها همکاری می‌کنیم.

وی تأکید کرد: ما از یک طایفه یا مذهب دفاع نمی‌کنیم بلکه از میانه‌روی دفاع می‌کنیم و هیچ شکی نیست که اوضاع لبنان از زمان انتخاب رئیس‌جمهور بسیار بهتر شده است. آرمان اصلی جریان المستقبل مبارزه با تندروی است. این جریان از میانه‌روی در لبنان حمایت کرد و ما اعتماد شهروندان به حکومت را بازگرداندیم.

سعد حریری گفت: اقداماتی که ژال عون انجام دادیم دستاورد بزرگی است و توانستیم کشور را از بی‌تحرکی و خلأ به این مرحله منتقل کنیم. ما کارمند و خدمتگزار مردم هستیم و اگر فردی از جریان المستقبل مرتکب جرمی شود مثل دیگران مجازات خواهد شد. ما از مظلومان دفاع خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: روابط ما با رئیس‌جمهور بر پایه صراحت و صداقت است و ما می‌خواهیم این روابط طی مرحله آتی نیز به همین شکل باقی بماند؛ چراکه کشور به همکاری نیاز دارد. من اگر هم با میشل عون در سیاست اختلاف نظر داشته باشم اما به او احترام گذاشته‌ام با این حال رخدادهای سیاسی ثابت کرده‌اند که یک طرف نمی‌تواند در این کشور حکومت کند برای همین ما به همکاری نیاز داریم اما این به این معنا نیست که اختلافات سیاسی نداشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه