English

پیشنهاد جان بولتون به کاخ سفید

سرویس بین الملل- نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد به مقامات کاخ سفید راهی برای شانه خالی کردن واشنگتن از مسوولیت هایش در قبال برجام ارائه کرد.

پیشنهاد جان بولتون به کاخ سفید

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از نشریه آلمانی الگمانیه، جان بولتون گفت: قرار گرفتن نام سپاه در فهرست سیاه، روش مناسبی برای خروج از برجام است

نماینده اسبق ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل متحد قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی را بهترین راه برای خروج از برجام توصیف کرد.

وی بهترین راه پیش‌روی واشنگتن برای خروج از توافق هسته‌ای با ایران را قرار دادن نام سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی دانست.

جان بولتون  در سخنانی در نشستی که توسط مرکز یهودی امنیت ملی آمریکا و همچنین «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» برگزار شده بود، اعلام کرد این روش بهترین راه پیش‌ روی آمریکا است.

این مقام پیشین واشنگتن متحد تصریح کرد که این کار باید ۱۰ سال قبل صورت می‌گرفت تا شاید مانع از توسعه تسلیحات موشکی ایران و حتی باعث خروج ایران از توافق هسته‌ای با کشورهای ۵+۱  شود.

 بولتون همچنین بدون ذکر هیچ منبعی از قوی‌تر شدن روابط بین ایران و کره شمالی خبر داد.

وی همچنین در خصوص موضع «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی کاخ سفید که در صحبت‌های خود در خصوص ایران گفته بود «رسما به ایران هشدار می‌دهیم»، اظهار داشت این به معنی محو شدن تدریجی توافق هسته‌ای است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه