English

در نمایشگاه صنعت ساختمان اعلام شد:

بانک مسکن تامین کننده اصلی مالی نهضت ملی مسکن

بانک مسکن بیشترین تسهیلات را در طرح نهضت ملی مسکن پرداخت کرده و تامین کننده اصلی مالی سازندگان در این طرح است.

بانک مسکن تامین کننده اصلی مالی نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، سید حسین حاجی پور مدیر شعب استان مازندران در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون تعداد 17هزار و 647 واحدمسکونی به بانک مسکن استان معرفی شده که قرارداد ساخت 9هزار و 566 واحد مسکونی به مبلغ 34هزار و 745 واحد مسکونی به امضا رسیده است.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق این پروژه بزرگ باید از همه ظرفیتها استفاده شود گفت: سهم فعالان صنعت ساختمان و صنایع وابسته به عنوان بخش بزرگی از بدنه اقتصادی کشور که با صنایع و حرفه‌های مختلف بطور مستقیم و غیرمستقیم مرتبطند، باید پررنگ باشد.

حاجی پور در ادامه علاوه بر بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاه، فضاهای نمایشگاهی را فرصت مناسبی برای معرفی خدمات بانک دانست و تاکید کرد: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی به سازندگان این امکان را می دهد تا در جریان بروزترین فناوریهای تولید شده برای ساخت بهینه مسکن از نظر مهندسی، تنوع و قیمت مناسب تر محصولات قرار گیرند.

نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته با حضور شرکتهای مطرح داخلی به منظور ارائه توانمندیها، پتانسیل و فعالیتهای خود در بخش مسکن و ساختمان، به مدت دو روز در بابلسر برگزار شد.

کارکنان بانک مسکن استان مازندران نیز با برپایی غرفه ضمن معرفی و ارائه خدمات به بازدیدکنندگان نمایشگاه، به سوالات آنها در حوزه‌های مختلف نیز پاسخ گفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه