English

واگذاری بخشی از املاک و مستغلات مازاد بانک ملی ایران در استان اردبیل

بانک ملی ایران با هدف اجرای سیاست های دولت محترم مبنی بر واگذاری اموال تملیکی و مازاد،بخشی از املاک و مستغلات مازاد و تحت اختیار خود در استان اردبیل را از طریق مزایده عمومی با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) و با شماره مزایده 2002001387000006 به صورت الکترونیکی به فروش می رساند .

واگذاری بخشی از املاک و مستغلات مازاد بانک ملی ایران در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، این مزایده از ساعت 8 صبح 4 دی ماه تا ساعت 19 بعد از ظهر21 دی ماه سال جاری برگزار می شود.

علاقمندان می توانند از چهارم تا 21 دی ماه همه روزه و به غیر از ایام تعطیل از ساعت 8 تا 15 از املاک مورد نظر بازدید کنند.

اسناد این مزایده از ساعت 8 صبح 4 دی ماه تا ساعت 19 بعد از ظهر 11 دی ماه دریافت می شود.مهلت ارسال پیشنهاد نیز از ساعت 8 صبح دی ماه تا 19 بعد از ظهر 21 دی ماه تعیین شده است.

همچنین تاریخ بازگشایی ساعت 10 صبح 23 دی ماه و تاریخ اعلام برنده 23 دی ماه اعلام شده است.

برگزاری این مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت صورت می گیرد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده ، پرداخت تضمین شرکت در مزایده ( ودیعه ) ، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران محترم از این طریق امکان پذیر است . متقاضیان جهت شرکت در مزایده باید نسبت به تهیه توکن از دفاتر منتخب خدمات پیشخوان دولت اقدام و پس از مراجعه به آدرس الکترونیکی www.setadiran.ir و ثبت نام در سامانه نسبت به ارائه پیشنهاد اقدام کنند. متقاضیان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با شماره تلفن 1456 تماس حاصل کنند .

متقاضیان گرامی می توانند جهت اخذ اطلاعات بیشتر با تلفن 33249912-045 تماس حاصل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه