English

جلسه شورای مدیران استان های بانک ایران زمین برگزار شد

جلسه ماهانه شورای مدیران استانهای بانک ایران زمین با هدف بررسی عملکرد شعب در سراسر کشور و ابلاغ آخرین دستورالعمل ها با حضور معاون طرح و برنامه، مدیر امور شعب استان ها، مدیر امور حراست و رییس اداره ریسک به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران شعب استان ها برگزار شد.

جلسه شورای مدیران استان های بانک ایران زمین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این مراسم مهران باوند سوادکوهی معاون طرح و برنامه بانک ضمن تاکید بر اهمیت تامین نقدینگی به منظور افزایش منابع بانک، گفت: با توجه به اقتصادی کشور و لزوم حمایت از تولید جذب منابع جدید ضروری است.

سوادکوهی در ادامه به معرفی طرح ارایه شده از سوی معاونت طرح و برنامه بانک در خصوص جذب منابع از کلیه واحد های بانک، شرکت های زیر مجموعه و به ویژه حوزه عملیات بانکی خواست تا در جهت تحقق آن اقدام کنند.

محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان ها در این دیدار بر برگزاری جلسات هم اندیشی در مدیریت های استان ها و انعکاس آن به شعب تحت پوشش تاکید کرد و گفت: مدیران استان ها باید نظارت کامل بر شعب زیر مجموعه خود داشته و جهت تحقق اهداف ابلاغی کوشا باشند.

حسینی کنارویی رویت به موقع مکاتبات اداری در شعب را ضروری دانست و افزود: با توجه به ایجاد دسترسی اتوماسیون اداری به کلیه همکاران شعب، ضمن رویت به موقع مکاتبات توسط مدیران و معاونین مناطق، به منظور کاهش هزینه های اداری نیز از پرینت نامه ها و بخشنامه ها خودداری نمایید.

در ادامه جلسه علیرضا یارقلی مدیر امور حراست به منظور افزایش میزان امنیت شعب و ایمنی همکاران به بررسی چگونگی نصب کرکره های برقی شعب آسیب پذیر، نحوه استفاده و بکارگیری از نگهبان مسلح و غیر مسلح در شعب و نحوه ارتباط مدیران استان ها با واحد های نظارتی درون منطقه ای پرداخت.

قاسم رئیسی رئیس اداره ریسک به تشریح کلیات برنامه ها و اقدامات حوزه ریسک در سال جاری پرداخت و گفت: با توجه به راه اندازی سامانه مدیریت ریسک عملیاتی، آموزش همکاران حوزه عملیات بانکی الزامی است و در مرحله اول در نیمه اول اردیبهشت ماه برای تعدادی از استان ها این دوره آموزشی برگزار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه