English

دیدار مدیران ارشد بانک ملت با جانبازان مرکز توانبخشی حضرت امام خمینی(ره)

مدیران ارشد بانک ملت به مناسبت میلاد باسعادت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، با حضور در مرکز توانبخشی حضرت امام خمینی(ره) در شمال تهران، با جانبازان مستقر در این مجموعه، دیدار کردند.

دیدار مدیران ارشد بانک ملت با جانبازان مرکز توانبخشی حضرت امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این دیدار که با حضور مسعود نصر اصفهانی رییس هیات مدیره، زهره محمدی مدیر امور سرمایه انسانی، حمید یادروج و محسن خوشنویسان روسای ادارات کل روابط عمومی و حوزه مدیریت، جلیل قربانی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران، حمیدرضا نخعی فرمانده حوزه مقاومت بسیج و علی صابری معاون اداره کل روابط عمومی صورت گرفت، مدیران ارشد بانک ملت با تبریک روز جانباز، یاد و خاطره دلاورمردی های این عزیزان را در هشت سال دفاع مقدس گرامی داشتند.

مسعود نصر اصفهانی، رییس هیات مدیره بانک ملت در این مراسم، از جانبازان به عنوان شهدای زنده و میراث ماندگار دفاع مقدس نام برد و افزود: بی تردید، دلاوری ها و ایثارگری این بزرگواران هیچ گاه از ذهن مردم قدرشناس ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

وی با اشاره به این نکته که جانبازان دفاع مقدس هم در دوران جنگ و هم در دوران پس از جنگ با تحمل سختی ها و مشقت های فراوان به ما درس استقامت و ایستادگی دادند، تاکید کرد: جانبازان جاماندگان از عرصه شهادت هستند اما بی تردید جایگاه آنان از جایگاه شهدا در نزد خداوند متعال کمتر نخواهد بود.

رییس هیات مدیره بانک ملت در عین حال برای بررسی و رفع مشکلات جانبازان مستقر در این مرکز توانبخشی دستورات لازم را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، مرکز توانبخشی حضرت امام خمینی(ره) در سال 1360 بنا نهاده شده و 35 جانباز قطع نخاعی در این مرکز مستقر هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی