English

متناسب‌سازی ۲۲۹ شعبه جهت مراجعه معلولان و افراد کم توان/ خدمات ویژه بانک مسکن برای روشندلان

عضو هیات مدیره بانک مسکن از تجهیز و مناسب سازی 229 شعبه این بانک برای جانبازان و معلولان خبر داد.

متناسب‌سازی ۲۲۹ شعبه جهت مراجعه معلولان و افراد کم توان/ خدمات ویژه بانک مسکن برای روشندلان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، جعفر آقاملائی عضو هیات مدیره بانک مسکن با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز گفت: بانک مسکن در راستای تسهیل امور و دسترسی به تسهیلات و خدمات بانکی برای جانبازان و معلولین گرامی خدمات ویژه‌ای را طراحی و اجرا کرده است.

وی با اشاره به خدمات بانک مسکن به جانبازان و معلولین گفت: بانک مسکن برای تسهیل دریافت خدمات بانکی اقدام به تجهیز و مناسب سازی 229 شعبه جهت مراجعه معلولان و افراد کم توان و راه اندازی 12 دستگاه برجسته نگار برای تبدیل فرم‌های بانکی به صورت صوتی و خط بریل کرده است.

عضو هیات مدیره بانک مسکن اظهار کرد: تجهیز صفحه کلید دستگاه خودپرداز به خط برجسته بریل، گویاسازی پیام‌های دستگاه خودپرداز به صورت صوتی، استانداردسازی محتوای سامانه اینترنت بانک و پرتال بانک جهت دسترس‌پذیری محتوای وب برای نابینایان و همچنین پشتیبانی از نرم افزارهای متن خوان، ایجاد سطح شیب‌دار یا نصب بالابر ویژه در برخی از شعب از جمله خدمات دیگر به جانبازان و معلولان عزیز است که توسط بانک مسکن انجام شده است.

آقاملایی معرفی برخی از تسهیلات بانک مسکن به صورت پادکست‌های صوتی در تارنمای بانک جهت استفاده روشندلان و امکان استفاده از کلید TAB جهت شنیدن محتوای مطالب مندرج در تارنما و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مدد جویان سازمان بهزیستی را از جمله دیگر خدمات این بانک در راستای تسهیل خدمات رسانی به جانبازان و معلومان گرامی عنوان کرد.

وی تصریح کرد که این خدمات بیشتر مختص بانک مسکن بوده و این بانک در مراحل مختلف به بروز رسانی و بالابردن سطح کیفیت تسهیلات‌دهی به جانبازان عزیز اقدام کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی