English

پیام تبریک مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی فرارسیدن ولادت باسعادت بانوی قهرمان کربلا، اسوه صبر واستقامت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

به گزارش خبرگزاری موج، متن پیام کورش پرویزیان رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان ، بدین شرح است :

بسمه تعالی

پرستاران نماد مهر و محبت و ایثارگری اند.

حضرت زینب (س) را تجسم و نماد صبر جمیل نامیده اند که هم تیمارداری بیماران، هم پرستاری فرزندان و هم کاروان داری کاروانی را بر عهده داشت که دچار مصیبت بودند.

نامگذاری روز پرستار در تقارن با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) نشانه ی قداست، شرافت و شخصیت والای زنان و مردان با همتی است که با الگو و سرمشق قرار دادن آموزه های دینی آن بانوی بزرگ اسلام نام خود را در کسوتی شریف رقم زده اند. امروز پرستاران و کادر سلامت کشورمان با تأسی از این الگوی بی‌بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام بهداشت و درمان کشور به نمایش گذارده‌اند.

رشادت ها و جانفشانی های غرورآفرین پرستاران و کادر سلامت در مراقبت از بیماران مبتلا به «کرونا»، تکرار جلوه‌های ایثار و فداکاری است که سالیان قبل در دوران ۸ سال دفاع مقدس دیده‌ایم و این یک افتخار بزرگ برای جامعه سلامت است.

اینجانب به نمایندگی از خانواده شبکه بانک های خصوصی، ضمن ارج نهادن به زحمات و رشادت های پرستاران و مدافعان سلامت و ابراز همدردی با خانواده شهدای سلامت، ولادت خجسته و با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به پرستاران گرامی و خانواده معزز ایشان و همچنین مشتریان و سهامداران گرانقدر و همکاران ارزشمندم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه