English

بانک توسعه تعاون استان گلستان در تحقق اهداف تعیین‌شده موفق عمل نموده است

معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون عملکرد شعب استان گلستان در تحقق اهداف برنامه را موفقیت‌آمیز عنوان نمود.

بانک توسعه تعاون استان گلستان در تحقق اهداف تعیین‌شده موفق عمل نموده است

به گزارش خبرگزاری موج، ایرج شیخ ‌زاده معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مدیران استان گلستان به منظور ارزیابی عملکرد این استان، اظهار داشت: بانک توسعه تعاون به‌عنوان یک بانک توسعه‌ای عهده‌دار پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، جبران خسارت سیل و سایر طرح‌های مشابه می‌باشد.

وی افزود: بانک توسعه تعاون در هدف‌گذاری اصلی خود، نقش توسعه‌ای را بر تحقق سود حداکثری ترجیح داده است و با انجام فعالیت‌های بانکی همراه با رعایت انضباط مالی و حداکثر سازی بهره‌وری از جایگاه مهمی برخوردار است.

شیخ‌زاده با بررسی عملکرد مدیریت شعب استان گلستان افزود: این استان با توجه به‌اندازه جغرافیایی و اقتصادی منطقه، عملکرد متوازنی داشته است و در تحقق اهداف برنامه عملیاتی در شاخص‌های گوناگون از قبیل رشد منابع کلی، رشد منابع ارزان‌قیمت، درآمد مشاع و غیر مشاع و مدیریت هزینه عملیاتی و غیرعملیاتی کارنامه موفقی را رقم‌زده است.

وی خاطرنشان کرد: شعب استان طی هشت‌ماهه سال جاری نزدیک به 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت‌نموده‌اند، ضمن آنکه ارزش ضمانت‌نامه صادره استان طی این دوره 555 میلیارد ریال بوده است.

امیر میر شفیعی رئیس اداره کل برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد بانک توسعه تعاون نیز در این جلسه گفت: شناسایی مزیت‌های اقتصادی مناطق از سوی روسای شعب و همچنین کمک به ایجاد زنجیره‌های ارزش مبتنی بر این مزیت‌ها بسیار مهم است و بانک را در ایفای مناسب نقش توسعه‌ای خودیاری می‌رساند.

در ادامه این جلسه محمدرضا شریفی مدیر شعب استان گلستان به وضعیت جغرافیایی و اقتصادی استان اشاره نمود و گفت: مجموعه همکاران استان گلستان در تلاش هستند از تمامی فرصت‌ها برای اجرای مناسب بانکداری توسعه‌ای بهره‌جویی نمایند.

وی افزود: برخی مناطق استان در تجهیز منابع ارزان‌قیمت واجد شرایط مناسب‌تری بوده است که با تعامل صحیح و مشتری مداری این مهم صورت پذیرفته است. ضمن آنکه تسهیلات توسعه‌ای از قبیل اشتغال روستایی و جبران خسارت سیل نیز مطابق سهمیه ابلاغی پرداخت‌شده است.

شایان‌ذکر است در این جلسه روسای شعب گرگان، کردکوی، آق‌قلا، و گمیشان نیز به تبیین عملکرد کنونی و برنامه‌های آتی واحدها پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه