English

بررسی و حل مشکل شرکت‌های تعاونی استان خراسان رضوی با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با سفر به استان خراسان رضوی در جریان پیشرفت و مشکلات برخی پروژه‌ها و طرح‌های تعاونی این استان قرار گرفت.

بررسی و حل مشکل شرکت‌های تعاونی استان خراسان رضوی با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون، حجت ‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جریان سفر به استان خراسان رضوی در جلسه‌ای با حضور دکتر کبیری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان و نمایندگان شرکت‌های تعاونی خراسان رضوی به بررسی مشکلات شرکت‌های تعاونی پرداخت.

در این جلسه که در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، برخی از شرکت‌های تعاونی استان به بیان مشکلات خود پرداختند و مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن ارائه راهکارهایی برای رفع این مشکلات از افزایش تمرکز بانک در حوزه تعاونی‌های خراسان رضوی خبر داد.

شرکت تهیه و تولید محصولات پلاستیکی، شرکت تعاونی دانش‌بنیان انگاره فیزیک توس مشهد و شرکت تعاونی پلیمر مشهد از جمله پروژه‌هایی بود که مهدیان و هیأت همراه از آن‌ها بازدید کردند.

در ادامه این سفر همچنین مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن حضور در میان تعاونگران شهرستان فریمان به بحث و تبادل نظر با آنان و بررسی راهکارهای حل مشکلات فراروی این فعالان اقتصادی پرداخت.

در این جلسه که با حضور معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون و فرماندار شهرستان فریمان برگزار شد به مشکلات حدود ۲۰ شرکت تعاونی رسیدگی شد.

مهدیان و هیأت همراه در جریان این سفر از بیمارستان در دست ساخت شهرستان فریمان نیز بازدید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی