English

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع)

اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) را تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، متن پیام به این شرح است:

 بسمه تعالی

فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول میلاد فرخنده و سراسر نور و برکت خاتم مرسلین حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله  و همچنین ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع) ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و موسس مذهب جعفری را محضر یکایک شما سروران گرانقدر صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خداوند متعال در این روز مبارک و فرخنده، ستوده ترین و والاقدرترین رسولش را به عالم هستی خلعت داد و او را عظمت و ولایت مطلقه بشریت بخشید. گوهر صدف آفرینش که وجود مبارکش انوار رحمت واسعه الهی را بر پهنه گیتی تاباند و خاکیان را در اقیانوس بی‌همتا و بی‌کرانش از مهرورزی، اخلاق و شفقت سیراب ساخت.

رسولی کریم و امین که انبیای الهی نوید آمدنش را داده و او را دادگستر، محو کننده ظلمت و ظلالت و هادی و رهنمای بشر به سمت نور و روشنایی نام نهاده اند. 

خداوند سبحان را شاکریم که از چشمه سار نعمات زندگی بخشش، پیروی از پاک‌ترین و صاد‌‌ق‌ترین بنده‌اش را بر ما مرحمت فرمود و ما را با اکمل صفات سیراب ساخت. ان‌شاءالله تمامی مسلمانان جهان در سایه سار درخت تناور نبوت رسول مکرم اسلام در صلح، آرامش و کثرت نعمت باشند.

امامان معصوم علیهم السلام از یک نور هستند و بینش و حکمت آن ها سعادت و خیر بشریت را در پی دارد. وجود مبارک امام ششم شیعیان جهان، اکمل و افضل صفات حسنه و نکوست که با گنجینه ای از علم، خرد و دانش نجات بخش زندگی عموم مسلمین جهان به ویژه شیعیان و پیروان آن امام همام است.

بار دیگرضمن تبریک این روز فرخنده، از درگاه خداوند متعال برای تمامی شما عزیزان صحت و سلامت توأم با بهروزی مسألت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه