English

مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

ارائه خدمات مطلوب و حمایت از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت برنامه های بانک رفاه کارگران

اسماعیل لله گانی گفت: بانک رفاه کارگران ارائه خدمات مطلوب و حمایت از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را در اولویت برنامه‌ریزی‌های خود قرار داده است.

ارائه خدمات مطلوب و حمایت از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت برنامه های بانک رفاه کارگران

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، لله گانی مدیر عامل این بانک با اعلام این مطلب، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و قدردانی از برگزار کنندگان نمایشگاه، ابراز امیدواری کرد که حضور بانک رفاه کارگران در جهت معرفی دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس مثمر ثمر باشد. 

لله گانی در تشریح اقدامات این بانک طی برگزاری نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس (اقتدار 40) و بیان اینکه بانک رفاه کارگران از زیرمجموعه‌های سازمان تامین اجتماعی است و سرمایه‌ آن از اندوخته های ارزشمند قشر معظم کارگران تشکیل شده است، گفت: بانک رفاه کارگران طی هشت سال دفاع مقدس حضور فعالی در جبهه‌ها و حمایت از رزمندگان داشت و در این مسیر تعدادی شهید والاقدر نیز تقدیم انقلاب کرد. همچنین هم اکنون در بانک تعداد زیادی از همکاران آزاده، ایثارگر و جانباز حضور دارند و به مردم خدمات عرضه می‌کنند. 

وی قدردانی از رشادت‌های شهدا و پاسداشت ایثار خانواده‌های معظم آنها را یک وظیفه دانست و گفت: بانک رفاه کارگران بر همین اساس تقدیر و تکریم خانواده‌های محترم شهدای بانک رفاه کارگران را در این نمایشگاه و در غرفه اختصاصی این بانک انجام داد تا نام و یاد آنها همیشه زنده و جاودان باشد. 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در ادامه به تشریح اقدامات این بانک طی برگزاری نمایشگاه پرداخت و خاطر نشان کرد: بانک رفاه کارگران در این نمایشگاه با ایجاد غرفه اقدام به معرفی خدمات و محصولات خود در سطح جامعه کرد. همچنین اقدامات و برنامه‌هایی که برای بزرگداشت این هفته در این بانک صورت گرفت به بازدیدکنندگان معرفی شد. 

وی در خصوص حمایت این بانک از خانواده‌ شهدا، جانبازان و ایثارگران گفت: بانک رفاه کارگران، مرکزی تحت عنوان "مرکز حمایت اجتماعی " راه اندازی کرده و طی برگزاری نمایشگاه از تمامی بازدید کنندگان خواسته تا ضمن بازدید از این مرکز، نیازها و خواسته‌های خود را به این بانک منتقل کنند؛ بانک رفاه کارگران اهتمام دارد در زمینه رفع مسائل و مشکلات این عزیزان گام‌های موثری بردارد. 

لله گانی در ادامه مصاحبه خود، دفاع مقدس را یک نقطه عطف در روند مدیریت اداری و سازمانی کشور دانست و گفت: در این برهه با تکیه بر ایمان و اعتقاد به جوانان، همدلی و همبستگی مردمی، کشور عزیزمان سربلند از نبرد بیرون آمد و دستاوردهای ارزشمندی را کسب کرد. 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: امروز هم در یک جنگ اقتصادی هستیم و لازم است از تجربیات و دستاوردهای دفاع مقدس در حوزه مدیریت استفاده کنیم تا مسائل و مشکلات اقتصادی مردم را حل کنیم. بر همین اساس، اعتماد به توانمندی جوانان یکی از مسائل مهمی است که باید در رویکردهای مدیریتی به آن توجه شود. 

وی تصریح کرد: در صورتی که رویکرد ما حل مسائل و مشکلات مردم باشد به آسانی می‌توانیم بر مشکلات موجود که ناشی از تحریم‌های ظالمانه علیه مردم و کشور است، فائق آییم. رویکرد بانک رفاه کارگران همان رویکرد دفاع مقدس است تا بتواند مشکلات مشتریان بانک را که طیف متنوعی از هم میهنان هستند، مرتفع سازد.

لله‌گانی مرکز حمایت اجتماعی بانک رفاه کارگران را یک ظرفیت مناسب برای رفع مشکلات بسیاری از مردم به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار دانست و گفت: بانک رفاه کارگران از طریق این مرکز و اختصاص غرفه به تولیدکنندگان کوچکی که توانایی معرفی و فروش محصولات و کالاهای خود به ویژه در حوزه صنایع دستی را ندارند، اقدام کرده که می‌تواند کمک شایانی به تولیدکنندگان و رونق تولید کند.

وی رونق بنگاه های تولیدی و حمایت از تولیدکنندگان، اشتغال روستائیان و مناطق محروم و توانمند سازی آن ها، تهیه جهیزیه و پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان را از دیگر اولویت های بانک رفاه کارگران عنوان کرد و گفت: شبکه بانکی و از جمله بانک رفاه کارگران خود را ملزم می داند که از تمامی ظرفیت ها و توان برای رفع مشکلات مردم استفاده کند. 

لله گانی ادامه داد: بانک رفاه کارگران در زمان شیوع ویروس کرونا دوشادوش و همراه مردم و هم میهنان ایستاد که کماکان این همراهی و حمایت ها ادامه دارد. بانک رفاه کارگران با حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از کرونا با اعطای تسهیلات و پرداخت وام کرونا به هم میهنان و همچنین استمهال اقساط کسانی که از بانک وام دریافت کرده بودند و مشمول کسب و کارهای آسیب دیده و زیان دیده می شدند تلاش کرد که در مسیر کاهش مشکلات هم میهنان منشاء اثر باشد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی