English

حجت‌اله صیدی خبر داد؛

تسهیلات هشت هزار میلیاردی بانک صادرات ایران به شرکت‌ های دانش ‌بنیان

​مدیرعامل بانک صادرات ایران از تخصیص هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات این بانک به شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و اعلام کرد: اعطای تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در شش ماهه دوم ۹۹ سرعت بیشتری می‌گیرد.

تسهیلات هشت هزار میلیاردی بانک صادرات ایران به شرکت‌ های دانش ‌بنیان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی با اعلام این خبر در حاشیه «گردهمایی تبیین نقش شبکه بانکی در نظام تأمین مالی نوآوری کشور» در جمع خبرنگاران افزود: به موازات افزایش تعداد طرح‌های دانش‌بنیان در کشور، بانک صادرات ایران نیز میزان اعتبارات تخصیص داده شده به این طرح‌ها را افزایش داده به نحوی که بانک تاکنون هشت هزار میلیارد ریال برای اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان تخصیص داده و در آینده نیز هم حجم و هم سرعت پرداخت تسهیلات به این شرکت‌ها افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به افزایش تعداد این شرکت‌ها به بیش از پنج هزار و ۳۰۰ شرکت، افزود: تسهیلات‌دهی به این شرکت‌ها سرعت و روند بهتری پیدا کرده و امیدواریم در نیمه دوم سال ۹۹ به اندازه کل مدت زمان همکاری با این شرکت‌ها در گذشته، به آنها تسهیلات بدهیم تا موجب رونق بیشتر اقتصادی کشور شود.

صیدی با مثبت ارزیابی‌کردن سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان، تاکید کرد: ابزار توسعه کشور در بخش مهمی از اقتصاد، شرکت‌های دانش‌بنیان هستند و هرگونه سرمایه‌گذاری در این بخش موجب تقویت اقتصاد خواهد شد اگرچه ممکن است بخش کوچکی از تلاش صورت گرفته در این راه، به نتیجه قابل انتظار نیز نرسد اما قطعاً اغلب این تلاش‌ها  برای اقتصاد کشور مفید خواهد بود.

مدیرعامل بانک صادرات ایران اظهار کرد: در دوران شیوع بیماری کرونا، این شرکت‌ها هم در حوزه درمان و هم در زمینه ساخت تجهیزات مقابله با کرونا و حتی تسهیل روابط تجاری در شرایط قرنطینه به داد کشور رسیده‌اند  و از این رو به عنوان بانک صادرات ایران وظیفه خود می‌دانیم که در خدمت این شرکت‌ها باشیم تا رشد و رونق اقتصاد را رقم بزنند.

گردهمایی تبیین نقش شبکه بانکی در نظام تامین مالی نوآوری کشور با حضور  رئیس دفتر رئیس‌جمهور، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، رئیس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و مسئولان صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت ریاست جمهوری در جمع اصحاب رسانه برگزار شد.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از سوی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس هیئت‌‌عامل صندوق نوآوری و شکوفایی از تلاش‌های مدیرعامل و مجموعه بانک صادرات ایران به دلیل فراهم‌سازی ابزارها و راهکارهای خلاقانه و تجاری‌سازی نوآوری‌های جوانان کشور تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی