English

اعطای تسهیلات «کالا کارت» به فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران و بانک قرض الحسنه مهر ایران تفاهم نامه ای را به منظور گسترش همکاری های دوجانبه و بهره مندی خانواده قایقرانی کشور از تسهیلات ارزان قیمت خرید کالا و خدمات ایرانی با یکدیگر امضا کردند.

اعطای تسهیلات «کالا کارت» به فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، نشست مشترک با حضور نمایندگان فدراسیون قایقرانی در محل ساختمان مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار و نسبت به انعقاد تفاهم نامه همکاری اقدام شد.

یوسف نجدی مدیر امور استان ها، عباس رنجبرانی معاون شعب بانک مهر ایران در استان تهران و علیرضا سهرابین رئیس، محمد تقی محمدیان سرپرست خزانه داری و ساجدی روابط عمومی فدراسیون قایقرانی ج.ا.ایران در مراسم امضای این تفاهمنامه حضور داشتند.

نجدی در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات رئیس فدراسیون قایقرانی، به ظرفیت بالای همکاری میان دو مجموعه و دست آوردهای بانک در ۵ ماه ابتدای سال جاری اشاره و ابراز امیدواری کرد تا بانک مهرایران همچون گذشته در زمینه همکاری با فدراسیون های ورزشی و جامعه ورزش کشور علل خصوص خانواده بزرگ قایقرانی خدمات قرض الحسنه ارائه کند.

در ادامه، دکتر علیرضا سهرابیان ابراز خرسندی کرد تا گامی محکم در جهت بهبود معیشت و کمک به رفع احتیاجات ضروری ورزشکاران و پرسنل فدراسیون برداشته شود.

وی با اشاره به جلسه برگزار شده با تولید کنندگان تجهیزات قایقرانی در هفته گذشته اظهار داشت: تولید کنندگان ما توان بالایی دارند و در بخش های مختلف نشان داده اند که می توانیم در داخل کشور خیلی کارها را انجام دهیم ، تا بتوانیم با کمک بانک و حمایت از تولید کنندگان داخلی، این نگرش را در ورزشکاران ایجاد کنیم که توان داخلی تولید چیزی از تولیدات وارداتی کم ندارد و با حمایت از آن ها می توانیم از ظرفیت هایمان استفاده کنیم .

شایان ذکر است، بر اساس تفاهمنامه منعقد شده این تسهیلات در قالب طرح کالا کارت و اقساط ۶، ۹ و ۱۲ ماهه و کارمزد کمتر از ۴ درصد برای خرید از پذیرندگان طرف قرارداد بانک مهر ایران با عاملیت شعبه امیرکبیر پرداخت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه