English

در شرایط کنونی اقتصاد کشور به ترویج فرهنگ ایثار و ایثارگری نیاز است

مرتضی اکبری ضمن تبریک فرارسیدن ۲۶ مرداد ماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: پیروزی در جنگ اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه میسر می شود.

در شرایط کنونی اقتصاد کشور به ترویج فرهنگ ایثار و ایثارگری نیاز است

 به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، اکبری با اشاره به نقش فرهنگ ایثار و ایثارگری در جامعه بیان داشت: امروز عرصه های ایثار تغییر کرده و بیش از هر زمان دیگری، توسعه مفهوم ایثار و ایثارگری در جامعه ایران نیاز است.

وی افزود: در گذشته انسان ها برای تحقق و حفظ آرمان هایشان از جان خویش دست می کشیدند، در حالی که امروز نگاه مادی انسان ها بیشتر گسترش یافته و نیاز است تا بار دیگر فرهنگ ایثار، ازخود گذشتگی و شهادت احیا شود.

مدیرعامل بانک مهر ایران ادامه داد: استراتژی دشمنان به جنگ اقتصادی تغییر کرده و لازم است همانگونه که در دوران دفاع مقدس تمام اقشار با همدلی و ایثار برای دفاع از کشور بسیج شدند، برای رونق اقتصادی نیز تلاش کنند.

وی نظام بانکی را از مهمترین ارکان اقتصاد کشور دانست و اظهارداشت: هر تلاشی که درراستای تحقق نقش بانک در رونق تولید و ایجاد اشتغال انجام گیرد درحقیقت حرکتی برای پیروزی در جنگ اقتصادی است.

مرتضی اکبری تصریح کرد: خوشبختانه به دلیل ماهیت بانک مهر ایران این روحیه در میان همکاران به شدت وجود دارد و کارکنان بانک در این شرایط اقتصادی به شکل جهادی عمل می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی اقتصاد کشور بانک مهرایران موفق به رشد ۱۷ درصدی در منابع و همچنین کاهش و حفظ مطالبات به میزان یک درصد شده است که این امر به اهتمام همکاران و تلاش های جهادگرانه آنان دلالت دارد.

مدیرعامل بانک مهرایران، حفظ روحیه همدلی و همکاری را رمز پیروزی در دفاع مقدس دانست و گفت: درحال حاضر در سیستم اداری کشور نیاز به همان روحیه داریم زیرا کاهش همدلی موجب هدررفتن انرژی و توان مجموعه خواهد شد.

در پایان، باتوجه به شرایط شیوع بیماری در کشور و به علت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی لوح تقدیری و هدیه ای به رسم یاد بود به اکبر ترکیان رییس اداره کل حسابداری و بودجه که از آزادگان هشت سال دفاع مقدس است به نمایندگی از طرف آزادگان، جانبازان و ایثارگران بانک، اهدا شد.

شایان ذکر است، در این مراسم مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت و محبوبه رنجبر رئیس اداره کل روابط عمومی نیز حضور داشتند.

بانک مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه