English

بازدید مدیر عامل بانک مسکن از شعبه توانیر ولیعصر (عج)

مدیر عامل بانک مسکن به همراه رییس هیأت مدیره و ایزدی مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت ،از شعبه توانیر بازدید کرد و در جریان امور جاری آنها قرار گرفت .

بازدید مدیر عامل بانک مسکن از شعبه توانیر ولیعصر (عج)

به گزارش خبرگزاری موج، شایان مدیر عامل بانک مسکن طی سخنانی در جمع کارکنان شعبه توانیر ولیعصر(عج) با تقدیر از زحمات آنان تصریح کرد : انتظار بنده این است که تمامی کارکنان دست به دست یکدیگر بدهند و با عملکردی خوب و منسجم ، اهداف شعبه را تحقق بخشند .

مدیر عامل بانک در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد : آماده شنیدن نظرات ، دیدگاه ها و پیشنهادهای سازنده کارکنان در تمامی بخش های صف و ستاد هستیم تا در کنار یکدیگر عملکرد کل بانک را ارتقاء بخشیم .

محمود مجیدی رییس شعبه توانیر ولیعصر(عج) در ادامه ضمن خوشامدگویی به مدیر عامل و هیأت همراه ، بازدید از شعبه توانیر ولیعصر را مایه دلگرمی و افزایش انگیزه کارکنان عنوان کرد و گفت : بازدید مدیران ارشد بانک از شعب و آشنایی آنان با کارکنان ، همواره خاطر آنان باقی خواهند ماند.

مجیدی در ادامه این بازدید ، مسائل و موارد مربوط به شعبه را در بخش های مختلف به مدیر عامل و هیأت همراه مطرح کرد و راهکارهای لازم برای بهبود و حل برخی موارد مطروحه مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

بر اساس این گزارش ، در این بازدید مدیر عامل و هیأت همراه ، عملکرد شعبه توانیر (عج) را به لحاظ وضعیت منابع ، مصارف ، مطالبات ، ضمانتنامه ، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی