English

از سوی بانک انصار صورت گرفت:

کسب تندیس برنزین زبدگی دیجیتال

در اختتامیه چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال مصطفی امینی به عنوان نماینده بانک انصار تندیس برنزین زبدگی دیجیتال را دریافت کرد.

کسب تندیس برنزین زبدگی دیجیتال

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره ‌کل روابط‌عمومی ‌و تبلیغات بانک انصار، اختتامیه چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال در روز سه شنبه ۱۴ مرداد ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۹:۰۰ به صورت آنلاین از طریق تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل با حضور حدود ۸۰۰۰ نفر بازدیدکننده آنلاین از جمله عموم مردم، سازمان‌‌ها، شرکت‌ها و ارگان‌هایی نظیر بانک انصار، بانک ملت، بانک سینا، بانک رفاه کارگران، بیمه رازی، شرکت ایرانسل، شرکت داتین، شرکت سداد، شرکت ملی پست ایران، شرکت به‌پرداز جهان، موسسه آموزش عالی مهر البرز و سایر شرکت‌کننده‌ها در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران پخش شد.

در اختتامیه چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال که با حضور مقامات کشوری، پیشگامان فناوری، نخبگان دانشگاهی و سرآمدان تحول دیجیتال کشور برگزار شد، مصطفی امینی به عنوان نماینده بانک انصار تندیس برنزین زبدگی دیجیتال را دریافت کرد.

امینی پس از دریافت این تندیس طی گفتگویی با بیان ویژگی‌های این دوره ارزیابی، گفت: ممیزی سازمان‌ها و شرکت‌ها بر اساس مدل ۲۰۲۰۰، صورت گرفت. این مدل، بلوغ دیجیتال سازمان‌ها را ارزیابی و امتیازی در بازه ۰ تا ۲۰۲۰۰ به آن‌ها اختصاص می‌دهد که بانک انصار با توجه به امتیاز ارزیابی خود در سطح رهسپار دیجیتال، شایسته دریافت تندیس برنزین زبدگی دیجیتال شد.

به گفته مصطفی امینی در سال‌های اخیر، بسیاری از سازمان‌ها مانند بانک‌ها، بیمه‌ها، خودروسازها، شهرداری‌ها و سایر سازمان‌های بخش عمومی و دولتی با اتکا به استراتژی دیجیتال و فناوری‌های دیجیتال سعی در ایجاد تحول در منطق ارزش آفرینی خود داشته اند تا با بهره‌گیری از این فناوری‌ها، به دنبال دستیابی به سطوح بالاتر عملکرد، چابکی و دستیابی به رضایت مشتری و نیز سودهی بالا باشند.

چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال در بهمن ماه ۱۳۹۸ با تمرکز بر تجارب و درس آموخته های تدوین نقشه راه تحول دیجیتال با محوریت استراتژی دیجیتال، بررسی مدل های کسب و کار دیجیتال، تجربه مشتریان، فرایندها، محیط کار، تجربه کارکنان، فرهنگ و رهبری تحول دیجیتال برگزار شد.

ارزیابی ملی تحول دیجیتال، با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و معرفی سازمان‌های پیشرو در تحول دیجیتال به دنبال ایجاد زمینه‌ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصین است؛ خوشبختانه پس از این ارزیابی بانک انصار حایز شایستگی دریافت تندیس برنزین از چهارمین دوره این ارزیابی ملی شد.

گفتنی است این دوره با هدف افزایش آگاهی در بدنه‌ی مدیریتی  کشور در خصوص اهمیت و جایگاه تحول دیجیتال، بهبود و ارتقای فرهنگ ارزش‌آفرینی دیجیتالی در فضای کسب‌وکار کشور، تشویق سازمان‌ها به خودارزیابی و معرفی سازمان‌های پیشرو در ایجاد اکوسیستم دیجیتال کشور برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه