English

پیام تسلیت مدیر عامل بانک انصار به مناسبت درگذشت حجت الاسلام سیدعباس موسویان

مدیر عامل بانک انصار در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدعباس موسویان را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیر عامل بانک انصار به مناسبت درگذشت حجت الاسلام سیدعباس موسویان

 به گزارش خبرگزاری موج، مهدی رضایی مدیر عامل بانک انصار به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدعباس موسویان پیام تسلیتی صادر کرد.

خبر درگذشت ناگهانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید عباس موسویان استاد مسلم بانکداری اسلامی و کسی که عمر با برکتش را وقف مطالعه، آموزش و نشر ارزش های اسلامی در حوزه بانکداری کرد، چنان جانگداز و  ناگوار است که به حق هیچ واژه و کلامی نمی تواند سنگینی بار غم و اندوه یاران، علاقمندان و همسنگرانش، به ویژه همکارانش در بانک انصار را بیان کند.

مرحوم مغفور حاج عباس موسویان یکی از رادمردانی بود که طی سال های گذشته همواره در راستای تحقق بانکداری بدون ربا و بانکداری اسلامی تلاش می کرد و در این مسیر الهی و رهایی بخش صمیمانه ترین همراهی ها و مساعدت ها را با شبکه بانکداری و به ویژه بانک ارزشی انصار مبذول می داشت و خاطرات بسیاری را در دل و ذهن همکارانمان در این بانک به یادگار گذاشت.

با نهایت تأثر و تأسف قلبی فقدان آن استاد بزرگوار و معلم اخلاق را به همه یاران و همسنگرانش به ویژه خاندان محترم و داغدارش تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از آستان ملکوتی حضرت حق تعالی برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای بازماندگانش صبر واجر مسئلت می کنم.

مهدی رضایی- بانک انصار

19 مرداد1399

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه