English

در بازدید از معاونت توسعه مدیریت و منابع:

نظام مالی و اداری یکپارچه راهکار اصلی رشد سازمان است

راه اندازی و تقویت سیستم جامع مالی و بسترسازی برای خدمات الکترونیکی برای کارکنان و مراجعان، به ارتقای سطح سازمانی منتهی خواهد شد.

نظام مالی و اداری یکپارچه راهکار اصلی رشد سازمان است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی در بازدید از حوزه های مختلف معاونت توسعه مدیریت و منابع ، ضمن اعلام این مطلب و تاکید بر ضرورت بهره گیری از امکانات دیجیتالی، افزود: حذف کاغذ از فرآیند صدور بیمه نامه های شخص ثالث می تواند برای بایگانی ها و سایر بخش های صنعت بیمه به عنوان یک الگو مطرح شود.

وی اتخاذ سیاست های ظریف مدیریتی را زیربنای یک سازمان چابک و کارآمد دانست و اظهار داشت: آموزش یک امر لوکس نیست و به همین خاطرتمرکز بر بخش آموزش حین خدمت کارکنان و به روزرسانی دانش تخصصی از مهمترین ماموریت های معاونت توسعه مدیریت و منابع به شمار می رود.

رییس کل بیمه مرکزی ایجاد فضای مطلوب برای کارکنان و دقت در چیدمان نیروها را از ماموریت های جدی این معاونت ارزیابی کرد و گفت: جذب و نگهداری منابع انسانی شایسته و کارآمد در کنار اصلاح ساختارها و بازنگری در آن می تواند در توفیق یک سازمان، نقش آفرینی کند.

دکترغلامرضا سلیمانی با اشاره به اهمیت هوشمندسازی سازمان ها، اظهار داشت: مدیریت هوشمند می تواند ضمن حفظ منابع و افزایش ضریب بهره وری به بازسازی قوای سازمان نیز کمک کند.

رییس شورای عالی بیمه تاکید کرد که افزایش سطح رفاه همکاران و بازنشستگان از مهمترین اهداف سازمان است. وی در همین راستا افزود: میزان رضایت کارکنان با رضایتمندی مخاطبان سازمان، ارتباط معناداری دارد.

شایان ذکر است در این بازدید چند ساعته، مدیران، کارشناسان و همکاران این مجموعه، مشکلات و دیدگاه های خود را مطرح کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه