English

تقدیر استاندار سیستان و بلوچستان از بانک مهر ایران

احمدعلی موهبتی اظهار کرد: بیمه بازسازی و تجهیز ۵۰۰ هزار خانه روستایی در مقابل حوادث و بلایای طبیعی توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اقدامی بی‌نظیر و بی‌بدیل بود.

تقدیر استاندار سیستان و بلوچستان از بانک مهر ایران

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان که در مراسم رونمایی از بیمه ۵۰۰هزار خانه روستایی از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حضور یافته بود، در یادداشتی، بیان کرد:

«خداوند را شاکرم که به نمایندگی از طرف مردم شریف استان سیستان و بلوچستان در مراسم رونمایی از یک اقدام بی‌نظیر و بی‌بدیل که توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تحت عنوان بیمه بازسازی و تجهیز ۵۰۰هزار خانه روستایی در مقابل حوادث و بلایای طبیعی که از محل اعتبارات تبلیغاتی بانک انجام شده بود، حضور یابم. اقدامی که در تراز آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و ضمن اجرای دستورات اسلامی درباره قشر محروم روستایی به‌ویژه استان‌های محروم کشور، برای دلدادگان جمهوری اسلامی امیدآفرین و برای دشمنان مأیوس کننده است. خداوند از همه دست‌اندرکاران قبول کند.»

موهبتی پیش از این نیز در نامه‌‌ای خطاب به دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نوشته بود: «پویایی، توسعه، ترقی و تعامل جامعه اسلامی مدیون و مرهون انسان‌هایی فرهیخته، آگاه و خردمندی است که همواره خرسندی حق‌تعالی به بندگانش را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند.

در این راستا، برنامه ارزنده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خصوص بیمه حوادث خانه‌های روستایی استان سیستان و بلوچستان، اقدامی ارزشمند و ماندگار برای ایجاد آرامش خاطر در میان روستاییان عزیز این استان به شمار می‌آید. این امر قطعاً کمک شایسته‌ای در راستای صیانت از خانواده‌های روستایی در مقابل بلایای طبیعی و جبران خسارت‌های ناشی از آن خواهد بود.

بدین وسیله به‌مصداق حدیث شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از اقدام انسان‌دوستانه و بی‌بدیل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و همچنین تفکر والای جناب عالی به‌عنوان مدیر ارشد آن مجموعه که برای نخستین بار در کشور پیشگام بیمه حوادث خانه‌هایی روستایی شده است، تقدیر و تشکر به عمل می‌آید. از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی به منظور رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسئلت دارد. و شکرالله سعیهم.»

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که رسالت خود را پرداخت تسهیلات خرد به اقشار کمتر برخوردار جامعه تعریف کرده، در طول سال‌های گذشته همواره کوشیده تا در عرصه مسئولیت اجتماعی نیز نقشی پررنگ ایفا کند.

دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک مهر ایران در پیامی به کارکنان این بانک اظهار کرد: اینکه امروز می‌توانیم در عرصه مسئولیت اجتماعی حضوری جدی داشته باشیم و دردی از دردهای هموطنان خود بکاهیم، مدیون تلاش‌های کارکنان بانک مهر ایران است. اگر تلاش‌های همکارانم در سراسر کشور نبود و تصمیمات مدیریت بانک اجرایی نمی‌شد، امروز بانک مهر ایران نمی‌توانست به‌پشتوانه دستاوردهای خود، فعالیت‌هایی را انجام دهد که در حوزه مسئولیت اجتماعی سازمان طبقه‌بندی می‌شود. تقدیر از مجموعه بانک مهر ایران و مدیریت آن، در حقیقت تقدیر از کارکنان پرتلاش بانک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی