English

وصول مطالبات زمینه ساز تحقق جهش تولید است

مدیرعامل بانک دی در بازدیدی سرزده از شعبه عدالت گرگان، بر ضرورت جذب منابع ارزان قیمت، کاهش مطالبات معوق و مشتری مداری تاکید کرد.

وصول مطالبات زمینه ساز تحقق جهش تولید است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک دی، برات کریمی، مدیر عامل بانک دی در بازدید سرزده از شعبه عدالت گرگان، بر ضرورت برنامه زیری منسجم شعب برای جذب منابع ارزان قیمت در چارچوب رهنمودها و نقاط تمرکز تعیین شده در برنامه عملیاتی شعب تاکید کرد.

کریمی در این بازدید، ضمن اشاره به اهمیت کاهش مطالبات معوق و سررسید شده شعب بر جذب منابع ارزان قیمت تاکید کرد و گفت: کارکنان شعب باید به واسطه ی شرایط محیطی و منطقه ای شعبه، راه های جذب منابع را به خوبی شناسایی کنند تا میزان مطالبات معوق به میزان چشمگیری کاهش یابد.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به نامگذاری سال 1399 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید گفت: شبکه بانکی به عنوان سرآمدان پشتوانه اقتصادی کشور باید رویکرد و برنامه های خود را برای تحقق جهش تولید مشخص کنند تا با یک حرکت هماهنگ و منسجم در کل شبکه بانکی و مالی، شاهد شکوفایی کشور باشیم.

وی با اشاره به برنامه های بانک دی برای کمک به جهش تولید گفت: بانک دی در اولین گام خود برای تحقق جهش تولید طرح تشویقی وصول مطالبات را پیاده سازی و طرح ریزی کرده است که این طرح در راستای کمک به تسریع و تسهیل امر وصول مطالبات غیرجاری و تبدیل منابع راکد به منابع مولّد و استفاده از آن در چرخه اقتصادی و رونق تولید در دستور کار قرار گرفته است.

کریمی بر روند پیگیری وصول مطالبات تاکید کرد و گفت: پیگیری وصول مطالبات باید به صورت روزانه و مستمر در دستور کار همکاران شعبه قرار گیرد تا بتوانند از طریق مذاکره، مصالحه و مکاتبه با مشتریان بدهکار و با رعایت بهداشت اعتباری و حفظ اصول بانکی از سررسید شدن مطالبات جلوگیری کرده و درآمدزایی را افزایش دهند.

مدیرعامل بانک دی در این دیدار با تشریح تحولات موجود در نظام بانکی و با تاکید بر این نکته که در حال حاضر مشتری مداری رمز پیشتازی و مهمترین مزیت رقابتی بین بانک ها است، افزود: امروزه با توجه به رقابت تنگاتنگ بانک‌ها در جذب منابع و شرایط حاکم بر اقتصاد کشور و تحول موجود در نظام بانکی، لزوم حرکت در مسیر مشتری مداری و تامین حداکثر نیاز مشتریان که یکی از ارزش های بانک دی نیز محسوب می شود، اصلی اجتناب ناپذیر است که با یک استراتژی واقع‌بینانه، برنامه ریزی هدفمند و تلاش مضاعف دست یافتنی است.

گفتنی است در این دیدار مدیرعامل بانک دی ضمن گفتگو با همکاران شعبه عدالت گرگان به بررسی عملکرد این شعبه پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی