English

پیام تبریک مدیر عامل بانک دی به مناسبت آغاز چهل سالگی انقلاب

مدیرعامل بانک دی با صدور پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به مردم ایران تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر عامل بانک دی به مناسبت آغاز چهل سالگی انقلاب

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی با صدور پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به مردم ایران تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است: 

بهمن‌ماه هر سال یادآور شکوه ، عظمت ، شور و شعور انقلابی مردمی است که در اوج ظلم واستبداد با تکیه بر ایمان ، اعتقاد وپیروی از رهبری امام خمینی (ره) به پا خاستند تا استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را برای سرزمین خود به ارمغان بیاورند ، دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب ، دهه به ثمر نشستن خون های ریخته شده در راه حق ، عدالت و دهه دست یافتن به آرزوهای ملتی است که با خلق حماسه ای ماندگار نام ایران را در تاریخ جاودانه کردند.

چهل سال از عمر پر برکت انقلاب گذشت. انقلاب ایران نهالی بود که با خون شهدا آبیاری شد، با صبوری خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری جان گرفت و با دلاورمردی ها و غیرت مثال زدنی مردم غیور و همیشه در صحنه ایران به درختی تنومند تبدیل شد. اکنون که در دهه چهارم این انقلاب پربرکت بیش از هر زمانی شاهد برکات و ثمرات روزافزون آن هستیم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هر حربه ای در پی ضربه زدن به انقلابی هستند که با تکیه بر اراده و استقلال طلبی مردم این کشور بنا شده است.

چهل سالگی مرحله تکامل و تعالی است و چهل سالگی انقلاب اسلامی را در حالی آغاز می کنیم که شاهد ارائه خدمات بی شمار نظام جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط کشور می باشیم.

کشور عزیزمان ایران طی 40 سال گذشته همواره مورد هجمه ها و بداندیشی های ظالمانه و ناعادلانه استکبار جنایتکار قرار داشته است اما همانگونه که تاریخ شهادت می دهد وحدت ، همدلی و جانفشانی مردم ایران در برهه های حساس و خطیر از جمله هشت سال جنگ تحمیلی یک واقعه شکوهمند را برای کشور رقم زد و با آگاهی مردم مومن و انقلابی از این دستاورد عظیم جهانی پاسداری کرده است.

اکنون که دشمن با توجه به پیشرفت های چشمگیر ایران در حوزه نظامی قدرت مقابله با ایران را ندارد به حربه اقتصادی روی آورده است و کشور در جنگ دیگری است، جنگی که توسط کشورهای استکباری برای ایران به وجود آمده است و ابزار دشمن چالش های اقتصادی هستند.

انواع تحریم های ناجوانمردانه در طول سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان آن است که میدان نبرد برای دشمنان این مرز و بوم تعریف دیگری پیدا کرده است اما همگی شاهد هستیم که با وجود کارشکنی ها، سختی ها و محدودیت هایی که بر نظام اقتصادی کشور و زندگی مردم روا داشته اند همچنان ناکام مانده اند.

در چهلمین سالگرد طلوع فجر انقلاب وظیفه سنگینی بر دوش ما است. اقتصاد، عرصه نبرد اصلی دشمن و نظام بانکی یکی از مهم ترین پیاده سوار های آوردگاه اقتصاد است. از همین رو است که مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) با طرح موضوع اقتصاد مقاومتی و تبیین ارکان آن در سالیان اخیر و توصیه به حمایت از کالای ایرانی همواره سعی در گوشزد کردن این موضوع داشتند که باید با این شیوه به جنگ تحریم‌ها رفت و با مقاوم کردن اقتصاد در برابر فشارهای خارجی علاوه بر خنثی کردن آثار این تحریم‌ها، اقتصاد ایران را به اقتصادی پیشرو تبدیل کرد.

مفتخریم که بانک دی توانسته است در سالیان اخیر با نصب العین قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب و با هدایت صحیح منابع در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی و کالاهای ایرانی و توزیع عادلانه تسهیلات بین بخش‌های مختلف جامعه براساس بهره‌وری آن ها گام‌هایی موثر در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی بردارد.

اینجانب ضمن تبریک آغاز ایام‌الله دهه‌ مبارک فجر از شما همکاران ارزش آفرین گروه مالی دی دعوت میکنم با حضور پرشور در آیین‌های ویژه‌ دهه‌ فجر و راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری بر دفتر عزت و افتخار این سرزمین بیفزایید و هم صدا با هموطنان خود در اقصی نقاط ایران اسلامی فریاد آزادگی و برائت از مستکبران جهان سر دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی