English

بانک ملی ایران، یاریگر همیشگی حادثه دیدگان

کمک به حادثه دیدگان ناشی از بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله، سنت حسنه دیرینه بانک ملی ایران است.

بانک ملی ایران، یاریگر همیشگی حادثه دیدگان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، فهرست اقدامات بانک در چنین حوادثی آنقدر طولانی است که نمی توان آن را در مدت کوتاهی مرور کرد، اما تنها در سال جاری کمک های فراوانی در قالب پرداخت های بلاعوض، پرداخت تسهیلات، امهال اقساط تسهیلات در کنار کمک های غیرنقدی توسط بانک ملی ایران برای هموطنان آسیب دیده از بلایای طبیعی محقق شده است.

به تازگی و پس از وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، مدیرعامل بانک ملی ایران بر ضرورت استفاده ازظرفیت های این بانک برای کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده تاکید کرد.

دکتر محمد رضا حسین زاده ضمن ابراز همدردی با هموطنان حادثه سیل اخیر، تاکید کرد که بخش پشتیبانی بانک با تمام قوا در کنار مردم عزیز این منطقه باشد. کارکنان بانک نیز کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به مناطق سیل زده ارسال کرده اند.

چندی پیش نیز در پی وقوع زلزله در شمال غرب کشور که مناطقی از استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان غربی و زنجان را تحت تاثیر قرار داد، مدیرعامل بانک ملی ایران از ادارات امور شعب این استان ها خواست کمک رسانی به هموطنان را آغاز کنند.

وی همچنین با اعلام آماده باش به بیمارستان بانک، خواست که در صورت نیاز، گروه های پزشکی و امدادی به مناطق آسیب دیده اعزام شوند.

بیمارستان بانک یک دستگاه آمبولانس در مناطق آسیب دیده ورزقان، ورنکش و روستاهای اطراف منطقه ترکمانچای و یک تیم پزشکی به این مناطق اعزام کرد.

در جریان سیل نوروزی امسال نیز نظام بانکی و در راس آنها بانک ملی ایران در کمک رسانی به هموطنان پیش قدم بود، به طوری که مدیرعامل بانک ملی ایران در مراسم امضای تفاهم نامه تامین سه هزار میلیارد تومان منابع مالی برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل با استفاده از منابع داخلی گفت: بانک ها خود را به مصوبات دولت و ابلاغیه بانک مرکزی در این باره محدود نکرده و حتی از منابع خودشان نیز برای جبران این خسارت ها کمک کرده اند.

این اقدامات فقط به کمک رسانی نقدی و غیرنقدی محدود نشد، بلکه جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران نیز به تناسب زمان در مناطق آسیب دیده حضور یافته و علاوه بر نظارت بر روند بازسازی این مناطق، با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان حادثه دیده نیز به منظور آغاز دوباره فعالیت هایشان مذاکره کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه