English

تاکید دوباره بانک ملت بر فعال سازی رمز پویا

بانک ملت در اطلاعیه ای مجددا بر ضرورت فعال سازی رمز پویا از سوی مشتریان این بانک تاکید کرد.

تاکید دوباره بانک ملت بر فعال سازی رمز پویا

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی بانک ملت، با هدف تسهیل در دریافت خدمت رمز پویا (یکبار مصرف) از سوی مشتریان،  سامانه رمزنگار ملت از سوی بانک ملت طراحی شده است و مشتریان می توانند از طریق اپلیکیشن و نسخه پیامکی سامانه رمز نگار ملت برای تراکنش های نیازمند رمز دوم، رمز پویا دریافت کنند.

بر اساس این گزارش، غیرفعال سازی رمزهای ایستای فعلی و فعال سازی رمز پویا در بانک ملت از طریق مراجعه به دستگاه های خودپرداز و پایانه های بانکی غیرنقد به سادگی امکان پذیر است.این گزارش می افزاید، مشتریان برای فعال سازی رمزپویا لازم است از صحت شماره تلفن همراه ثبت شده خود در بانک ملت اطمینان حاصل کرده و در صورت مغایرت به یکی از شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.

نسخه پیامکی سامانه رمز نگار نیز برای مشتریان فاقد گوشی‌ هوشمند یا مشتریانی‌که تمایلی به استفاده از خدمات فوق به صورت نرم افزار موبایلی ندارند، طراحی و عملیاتی شده است و  مشتریان می‌توانند خدمات مربوط به سامانه‌های مذکور (سامانه اپلیکیشن- پیامکی) را به صورت همزمان فعال و از هرکدام که مایل بودند استفاده کنند.

در عین حال، بانک مرکزی به منظور تسهیل در دریافت خدمات رمز پویا، سامانه‌ای را تحت عنوان هریم (هدایت رمز یکبار مصرف) پیاده سازی کرده است که مشتریان بانک ملت علاوه بر امکان دریافت رمز دوم پویا از طریق سامانه‌های رمزنگار ملت، می توانند از طریق سامانه هریم، نسبت به ارسال«درخواست رمز پویا» اقدام و رمز پویای خود را به صورت پیامکی دریافت کنند.

بر این اساس، همزمان با الزامی شدن استفاده از رمزهای پویا، رمزدوم پویا برای مشتریانی که پیش از این رمز دوم ایستا داشته اند، فعال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی