English

رونق اشتغال، محور سیاست های بانک ملی ایران در سال ۹۸

بانک ملی ایران در ادامه سیاست های حمایتی خود از بازار کار، در سال 98 نیز توجه ویژه ای به بخش های اشتغال با محوریت خوداشتغالی و مشاغل خانگی داشته است.

رونق اشتغال، محور سیاست های بانک ملی ایران در سال 98

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان فروردین ماه بیش از 44 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و بالغ بر 22 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های حمایتی پرداخت کرده است.

بر این اساس در مدت مذکور، سهم تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی بانک ملی ایران بالغ بر 184 فقره به ارزش 33 میلیارد و 370 میلیون ریال و تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی بالغ بر 45 فقره به ارزش هشت میلیارد و 505 میلیون ریال بوده است.

همچنین این بانک، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به سازمان های حمایتی را نیز در دستور کار خود قرار داده که بر این اساس در مدت مذکور، 910 میلیون ریال از این تسهیلات به کمیته امداد امام خمینی (ره) و 100 میلیون ریال به سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

طی این مدت دو میلیارد و 900 میلیون ریال نیز تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی به بنیاد شهید تخصیص داده شده است.

پرداخت 166 فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش 21 میلیارد و 450 میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار کسب و کار کشور بوده است.

این بانک در سال گذشته نیز با رویکرد حمایت از بازار اشتغال 41 هزار و 237 فقره تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و بالغ بر 24 هزار و 927 فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی تخصیص داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه