English

صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی، جهت تسهیل مبادلات اقتصادی و تجاری در بانک‌پاسارگاد

بانک‌پاسارگاد با هدف تسهیل مبادلات اقتصادی و تجاری و با ایجاد شرایط لازم، امکان صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی را با شرایط آسان و سریع فراهم کرده‌است.

صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی، جهت تسهیل مبادلات اقتصادی و تجاری در بانک‌پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد ، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک با بیان این مطلب گفت: بانک‌پاسارگاد ضمن ایجاد شرایط آسان برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی، آماده صدور انواع ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری (شرکت در مناقصه/مزایده، حسن انجام‌ کار یا تعهدات، پیش‌پرداخت و کسور وجه‌الضمان)، انواع ضمانت‌نامه‌های تعهد پرداخت (گمرکی، مالیاتی، خروج از کشور، نظام‌وظیفه، آژانس‌های مسافرتی ) و سایر ضمانت‌نامه‌ها است. این بانک با صدور ضمانت‌نامه‌، به نوعی نقش پشتیبان را برای مشتریان خود ایفا می‌کند. 

وی ادامه داد: بانک بنا به درخواست اشخاص حقیقی و یا حقوقی، پرداخت دیون و یا انجام تعهداتی را که به نفع اشخاص دیگر، به عهده متقاضیان است را با رعایت آیین‌نامه مرتبط، تعهد و ضمانت می‌کند. به موجب ضمانت‌نامه‌هایی که توسط بانک صادر می‌شود، بانک متعهد می‌شود در صورت درخواست ذی‌نفع (کارفرما) تا مبلغ مندرج در ضمانت‌نامه به وی پرداخت شود.

مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ و سیستم دریافت نظرها در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir آماده ارایه مشاوره و پاسخگویی به مشتریان گرامی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه