English

با حمایت وحضور بانک انصار؛

هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت برگزارشد

مدیرعامل بانک انصار درهشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حضور یافت و از غرفه بانک که در آن، آخرین محصولات الکترونیک و دستاوردهای تکنولوژیک بانک انصار توسط شرکت های فناوران اطلاعات انصار، مرکزفین تک انصار و سامانه الکترونیک انصار به نمایش گذاشته شده بود، بازدیدکرد.

هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت برگزارشد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌ عمومی و تبلیغات، این همایش با شعار انقلاب بلاک‌چین و هدف بحث در خصوص آخرین تحولات صنعت بانکداری الکترونیک با حضور محمدجوادآذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی، مدیران ارشدبانکی و اقتصادی کشور و جمعی از معاونان، مدیران کل، مدیران و کارشناسان بانک انصار در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

براساس این گزارش، در نمایشگاه یادشده، بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری و شرکت‌های خدمات بانکی، محصولات وتوانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند و دکترابراهیمی ضمن بازدید ازغرفه بانک انصار در نمایشگاه مذکور و دیدار با مدیران عامل و مدیران شرکت ها و موسسات کارآفرین بازدیدکننده، با مدیران و کارشناسان مسئول غرفه گفتگو کرد.

این گزارش می افزاید،«سامانه‌های پرداخت جایگزین»، «فناوری‌های مالی، پرداخت و بانکداری باز»، «فناوری زنجیره بلوک و دفاتر توزیع‌شده»، «رمز ارزها»، «تقلب، پولشویی، کلاهبرداری و روش‌های مقابله با آن» و« تحول دیجیتال» محور های اصلی این همایش و نمایشگاه بود.

هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در سالن همایش‌های برج میلاد برگزارشد و در آن سخنرانانی از کشورهای مختلف حضور داشتند و حاضرین را با آخرین دستاوردهای بانکداری الکترونیک، فین تک ها، استارت اپ ها و کارآفرینان این عرصه آشنا کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه