English

در راستای حمایت از تولید و اشتغال؛

استقبال کم‌ نظیر مشتریان از طرح بسته حمایتی ویژه بانک‌ پاسارگاد

بسته حمایتی ویژه‌ی خدمات بانکی در بانک پاسارگاد که در راستای کمک به افزایش تولید، اشتغال‌زایی و رشد و شکوفایی صنایع داخلی ارایه‌ شده‌است، مورد استقبال چشمگیر مشتریان قرار گرفت.

استقبال کم‌ نظیر مشتریان از طرح بسته حمایتی ویژه بانک‌ پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌ عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد با اعلام این خبر گفت: یکی از طرح‌های ارایه‌شده در بسته حمایتی بانک‌پاسارگاد، اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت به اشخاص حقوقی، صاحبان‌ مشاغل، فعالان اقتصادی و پذیرنـدگان فعـال دستگاه‌های کارت‌خوان بانک (دارای مجوز فعالیت) است. این طرح مورد استقبال بسیار خوب فعالان اقتصادی قرار گرفته‌است به‌طوری‌که اعطای این تسهیلات، در 10 ماهه نخست سال جاری، نسبت به پایان سال گذشته با رشدی در حدود 2000 درصد در تعداد پرونده و رشدی در حدود 2200 درصد در مبلغ مواجه شده‌است.

وی در خصوص میزان استقبال از طرح صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین خدمات بانک پاسارگاد به مشتریان خود، صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی است که موجب تسهیل در مبادلات اقتصادی و تجاری می‌شود. در این بانک انواع ضمانت‌نامه‌‌های پیمانکاری اعم از شرکت در مناقصه و مزایده، حسن انجام‌کار یا تعهدات، پیش‌پرداخت و کسور وجه‌الضمان، انواع ضمانت‌نامه‌های تعهد پرداخت اعم از گمرکی، مالیاتی، خروج از کشور، نظام وظیفه، آژانس‌های مسافرتی و سایر ضمانت‌نامه‌ها، با شرایط آسان و سریع برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی صادر می‌شود. تعداد پرونده‌های مربوط به صدور این ضمانت‌نامه‌ها در 10 ماهه ابتدای سال جاری نسبت به پایان سال گذشته، رشدی در حدود 65 درصد و به لحاظ مبلغ، رشدی در حدود 95 درصد داشته‌است.

مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد در ادامه ضمن اشاره به گشایش اعتبار اسنادی داخلی به‌عنوان سومین طرح در بسته‌ی حمایتی بانک‌پاسارگاد تصریح کرد: بانک‌پاسارگاد با ارائه خدمات گشایش اعتبار اسنادی داخلی ضمن ایجاد اعتماد میان طرفین قرارداد، کلیه شرایط لازم برای انجام معامله بدون ریسک را برای خریداران و فروشندگان داخلی فراهم می‌کند. خریداران با استفاده از این خدمات می‌توانند از مزایایی نظیر تأمین کالا یا مواد اولیه با حداقل نقدینگی، دریافت اعتبار با کارمزد کمتر از تسهیلات و پرداخت وجه به فروشنده بعد از اجرای کامل تعهدات توسط ایشان برخوردار شوند. همچنین فروشندگان نیز ضمن اعتماد به خریدار، از دریافت کامل مبلغ قرارداد فروش اطمینان حاصل می‌کنند. این طرح نیز در 10 ماه نخست سال 1397 در مقایسه با پایان سال گذشته، با رشدی در حدود 120 درصد در تعداد پرونده و 410 درصدی در مبلغ، مورد استقبال چشمگیر فعالان اقتصادی قرار گرفت.

گفتنی است شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور، مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک به آدرس www.bpi.ir آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه