English

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران:

همگام سازی شبکه بانکی با تکنولوژی های نوین ضروری است

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، در بازدید از مسابقه برنامه نویسی مالی فین وارز که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود، همگام سازی شبکه بانکی با تکنولوژی های نوین را ضروری دانست و آن را گامی مهم در راستای تسهیل دسترسی به دو عنصر امنیت و سرعت برشمرد.

همگام سازی شبکه بانکی با تکنولوژی های نوین ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، در مسابقه برنامه نویسی مالی فین وارز که با هدف جذب تیم های جوان و خلاق در حوزه فناوری اطلاعات برگزار می شود در خصوص چالش هایی که برای مسابقه تیم های حاضر در نظر گرفته شده است، توضیح داد.
وی در این خصوص اذعان داشت: امسال رویکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به ضرورت توجه به تکنولوژی های نوین در حوزه مالی، حمایت از جوان هایی بود که می توانستند در این حوزه فعالیت های مناسبی انجام دهند و این مهم با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و شتابدهنده فارابی انجام شد.
اکبری ادامه داد: برای ۱۶ تیم شرکت کننده، موضوعات در سه چالش سوپرمارکت مالی، دیتاماینینگ و خیرین و مسئولیت اجتماعی در نظر گرفته شده است که در واقع این موضوعات چالش های خود بانک هستند و از میان تیم های حاضر سه تیم انتخاب می شوند که غیر از تشویق های در نظر گرفته شده، بانک هم در پروژه آنها سرمایه گذاری خواهد کرد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: چالش های درنظر گرفته شده به دید تسهیل در نیازهای مشتری انتخاب شده و حسن حضور جوانان در برنامه نویسی این است که آن ها می توانند، با توجه به حضور خارج از محیط بانکی شان، نگاه مردم پسندتری را لحاظ کنند و این نیز جزو اهداف در نظر گرفته شده برای برگزاری این ماراتن بود.
وی در خصوص ضرورت حرکت بانک ها در مسیر بهره مندی از فناوری های نوین اذعان داشت: امروزه ضرروری است تا شبکه بانکی کشور، با تکنولوژی روز همگام باشد تا سرعت و امنیت نیز به مراتب بالاتر رود و دسترسی های کاربران نیز تسهیل شود.
دکتر اکبری در خصوص برنامه های آینده فناورانه نیز بیان داشت: در آینده نیز با توجه به چالش هایی که برای بانک بر اساس نیازسنجی ها در نظر گرفته می شود، در زمینه هایی چون بلاکچین و اینترنت اشیاء ورود خواهیم کرد.

شایان ذکر است که ماراتن برنامه نویسی مالی که با عنوان فین وارز (fin wars) شناخته می شود، با حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران به مدت سه روز، از تاریخ ۱۰ الی ۱۲ بهمن ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه