English

انعقاد تفاهمنامه پرداخت تسهیلات صفر درصد به بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی

مراسم انعقاد تفاهمنامه پرداخت تسهیلات صفر درصد به بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی برگزار شد.

انعقاد تفاهمنامه پرداخت تسهیلات صفر درصد به بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرگزاری موج، مرتضی اکبری مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مراسم انعقاد تفاهمنامه پرداخت تسهیلات صفر درصد به بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: در سال گذشته این بانک ۱۱ میلیارد تومان وام قرض الحسنه صفر درصد  به ۱ میلیون مشتری ارائه کرده است.

وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد صفر درصد برای پوشش‌های بیمه‌ای مورد درخواست تاکسیرانان و اتوبوسرانان عضو اتحادیه، با شرکت سهامی بیمه دانا و اتحادیه‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی سراسر کشور تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

اکبری تشریح کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد صفر درصد برای پوشش بیمه درمان تکمیلی تاکسیرانان و اتوبوسرانان و افراد تحت تکفل، بیمه آتش سوزی واحد‌های مسکونی، بیمه نامه اتومبیل (بیمه شخص ثالث و حوادث راننده و بیمه بدنه)، بیمه عمر و حوادث گروهی، بیمه عمر مانده بدهکار برای هر یک از وام گیرندگان  از محور‌های مورد همکاری در این تفاهمنامه است.

وی تاکید کرد: بر این اساس، اعضاء اتحادیه تاکسیرانی و اتوبوسرانی می‌توانند طبق شرایط تفاهمنامه حاضر با معرفی طرف متقاضیان به بانک قرض الحسنه مهر ایران، از تسهیلات ارائه شده در چارچوب ضوابط بانک مرکزی جهت پرداخت حق بیمه بهره‌مند شوند.

اکبری گفت: اقساط تسهیلات ارائه شده از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران، توسط هر یک از بیمه شدگان اصلی طی ۱۳ قسط به حساب بانک واریز خواهد شد.

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ابراز کرد: از آنجائیکه تفاهم نامه به صورت پنج ساله است بهنگام تمدید هر یک از بیمه نامه‌ها، نرخ و شرایط در سنوات آتی، هر ساله بر حسب عملکرد و با رعایت آیین نامه‌های بیمه مرکزی، تعرفه‌های ابلاغی وزارت بهداشت و درمان، در رشته درمان طبق تفاهم طرفین صورت می‌پذیرد که به تناسب افزایش حق بیمه‌های آتی، ارائه تسهیلات از سوی بانک نیز افزایش می‌یابد. بدیهی است پرداخت تسهیلات جدید منوط به رعایت ضوابط بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک مرکزی و تسویه تسهیلات قبلی خواهد بود.

وی گفت: در شروع این تفاهمنامه، حداقل ۳۰۰ هزار نفر از تاکسیرانان و اتوبوسرانان و خانواده تحت تکفل آنان تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی، ۱۰۸ هزار نفر در بیمه‌های ثالث برای هر سال و ۱۲۸ هزار بیمه نامه آتش سوزی در پوشش تسهیلات قرض الحسنه این بانک قرار خواهند گرفت.

اکبری ادامه داد: در این تفاهمنامه مشتریان برای خرید بیمه نامه ابتدا به نمایندگی‌های بیمه دانا مراجعه می‌کنند و نمایندگی براساس فرمت اعلامی بانک و از طریق وب سرویس، اطلاعات آنان را برای اخذ استعلام از سامانه‌های ثبت احوال و اسناد کشور و بانک مرکزی به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران ارسال می‌کند و بانک نیز در صورت عدم مشکل بدهی غیر جاری و چک برگشتی نسبت به تایید اطلاعات مشتری و پرداخت تسهیلات اقدام می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی