English

اعلام آمادگی شعبه تبریز بانک توسعه صادرات برای ارائه خدمات بانکی به شهرکهای صنعتی استان

رییس شعبه تبریز بانک توسعه صادرات گفت: با گذشت بیش از دو دهه از فعالیت این بانک در استان آذربایجان شرقی و به لحاظ وجود شهرکهای تولیدی و صنعتی، حجم بالای صادرات غیرنفتی و ظرفیت‌های بالقوه صادراتی در استان، این شعبه توانسته است با اعطای انواع تسهیلات ریالی و ارزی در عرصه توسعه صادرات غیرنفتی حضوری موثر داشته باشد.

اعلام آمادگی شعبه تبریز بانک توسعه صادرات برای ارائه خدمات بانکی به شهرکهای صنعتی استان

به گزارش خبرگزاری موج ، حسین حسین پور در گفت و گو با بانک توسعه صادرات با اعلام این مطلب افزود: تمامی صادرکنندگان ممتاز و دارندگان مدال افتخار و بیش از 90% از صادرکنندگان استان از مشتریان این بانک بوده و از خدمات بانک توسعه صادرات بهره مند گردیده اند.

رییس شعبه تبریز بانک توسعه صادرات درخصوص پروژه های تامین مالی شده توسط این شعبه از بدو تاسیس گفت: این شعبه در زمینه احداث خط انتقال برق 400 کیلو ولت جلفا به مبلغ 130 میلیارد ریال تامین مالی انجام داده است .

وی ادامه داد: شعبه تبریز در بخش تولید کیسه سیمان بیش از سه میلیون یورو، نبشی و میلگرد شش میلیون دلار ، نزدیک به پنج میلیون یورو و چهارصد هزار دلار تسهیلات در بخش تولید گونی، سه میلیون یورو دربخش تولید پروفیل پی وی سی و همچین در بخش تولید خاک چینی 13میلیون دلار تامین مالی انجام داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه