English

تامین مالی بانک توسعه صادرات با هدف حفظ بازارهای صادراتی پسته و خرما در کرمان

رییس شعبه کرمان بانک توسعه صادرات گفت: شعبه کرمان با پرداخت مبلغ 2.600 میلیارد ریال تسهیلات وجذب 250میلیارد منابع موفق شد اهداف ترسیم شده به منظور کمک به توسعه صادرات غیر نفتی در استان کرمان بویژه در بخش پسته و خرما را محقق نماید.

تامین مالی بانک توسعه صادرات با هدف حفظ بازارهای صادراتی پسته و خرما در کرمان

به گزارش خبرگزاری موج ، محمود مومن زاده در گفت و گو با روابط عمومی بانک توسعه صادرات با اعلام این مطلب افزود: 20 درصد تسهیلات پرداختی به بخش صادرات محصولات کشاورزی برای حفظ و توسعه بازارهای صادراتی خصوصا پسته و خرما پرداخت شد.

وی درخصوص پروژه های تامین مالی شده توسط این شعبه گفت: یکهزار میلیارد ریال تامین مالی سرمایه در گردش و یکهزار میلیارد ریال تامین مالی برای ماشین آلات وارداتی برای شرکت های معدنی و صنعتی، تامین سرمایه در گردش برای صادرات انواع پسته به مبلغ دو هزار و 100 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

مومن زاده تصریح کرد:80 درصد از این تسهیلات به منظور تامین سرمایه در گردش صادراتی و کمک به رشد اشتغال و در راستای سیاست‌های اشتغالزایی دولت به بخش صنعت و معدن پرداخت گردیده که این شعبه توانست برای اولین بار پرتفوی شعبه را به سمت صنعت ومعدن پایدار سوق دهد.

ادامه روند و کمک به حفظ این بازار علی رغم خشکسالی بی سابقه و نیز ورود رقبای جدید از کشورهای آمریکا ، ترکیه و افغانستان جزو برنامه های سال آینده شعبه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه